...Live inside of Mine


پست شده در Monday, 4 Mordad 1400
views : ۸۸
Publish at : 11:22
Follow Me

...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

𝑺𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒂𝒓𝒆 𝑽𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔:)

ستاره ها توی تاریکی مشخص اند:)

━─━────༺༻────━─━

میگن که هرکسی یه ستاره توی اسمون داره، خوب.. این یه جورایی میشه یه نامه به اون ستاره

 

هی، ستاره ی عزیزم، روبه راهی؟ دلم میخواد بدونم امروز نوری که داری از دیروز بیشتره یا نه، دلم میخواد بدونم چندسالته و کجای کهکشانی و اینکه اصلا نوری که میدی به منی که اینجا نشستم میرسه؟ نمیرسه؟ مهم نیست. میخواستم بدونی،‌با اینکه نمیدونم کجایی این کهکشانی و چقدر ازم دوری، خیلی دوست دارم و تصور اینکه تو و من یکی هستیم برام جالبه.

ممکنه یه افسانه باشی، یا نباشی. حتی ممکنه دورت یه سیاره ی خیلی جذاب با ادم فضایی های پیشرفته درحال گردش باشه که اونام راجب انسانا کنجکاون، از طرف من به ادم فضاییا سلام برسون و بگو دوست دارم سیارشونو ببینم:)

نمیدونم چندسالته، ولی حتما ازم بزرگتری، احتمالا بعد از من ستاره ی یکی دیگه میشی، مهمم نیست، فقط منو فراموش نکن

 

یه عالمه سوال ازت دارم، توی این چند میلیون سالی که زندگی کردی، چیا دیدی؟ مرگ یه ستاره؟ فروپاشی یه سیاره؟ برخورد دوتا سیاره بهم؟ یا چی؟ دلم میخواد بدونم، دلم میخواد همه چیو بدونم.

سوال پرسیدن فایده نداره.. چون جوابتو نمیشنوم،‌ ولی دلم میخواد همین طوری حرف بزنم.

میدونی،‌ تو واقعا پرنوری، دلم میخواد مثل ستاره ی قطبی باشی که با نورت همه رو مجذوب خودت کنی، چیزی باشی که همه نشونش بدن و بگن واو! اونو میبینی؟ معرکست:)

چون تو ستاره ی منی، باید خاص باشی، و هستی، حتی اگه برای دیگران نباشی، برای من هستی. 

یه جورایی فقط همینا به ذهنم رسیده، ولی اینه، نامه ای به تو:)

 

Notes ۰
پست شده در Monday, 4 Mordad 1400
views : ۸۸
Publish at : 11:22
Follow Me

...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

 

𝑺𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒂𝒓𝒆 𝑽𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔:)

ستاره ها توی تاریکی مشخص اند:)

━─━────༺༻────━─━

میگن که هرکسی یه ستاره توی اسمون داره، خوب.. این یه جورایی میشه یه نامه به اون ستاره

 

هی، ستاره ی عزیزم، روبه راهی؟ دلم میخواد بدونم امروز نوری که داری از دیروز بیشتره یا نه، دلم میخواد بدونم چندسالته و کجای کهکشانی و اینکه اصلا نوری که میدی به منی که اینجا نشستم میرسه؟ نمیرسه؟ مهم نیست. میخواستم بدونی،‌با اینکه نمیدونم کجایی این کهکشانی و چقدر ازم دوری، خیلی دوست دارم و تصور اینکه تو و من یکی هستیم برام جالبه.

ممکنه یه افسانه باشی، یا نباشی. حتی ممکنه دورت یه سیاره ی خیلی جذاب با ادم فضایی های پیشرفته درحال گردش باشه که اونام راجب انسانا کنجکاون، از طرف من به ادم فضاییا سلام برسون و بگو دوست دارم سیارشونو ببینم:)

نمیدونم چندسالته، ولی حتما ازم بزرگتری، احتمالا بعد از من ستاره ی یکی دیگه میشی، مهمم نیست، فقط منو فراموش نکن

 

یه عالمه سوال ازت دارم، توی این چند میلیون سالی که زندگی کردی، چیا دیدی؟ مرگ یه ستاره؟ فروپاشی یه سیاره؟ برخورد دوتا سیاره بهم؟ یا چی؟ دلم میخواد بدونم، دلم میخواد همه چیو بدونم.

سوال پرسیدن فایده نداره.. چون جوابتو نمیشنوم،‌ ولی دلم میخواد همین طوری حرف بزنم.

میدونی،‌ تو واقعا پرنوری، دلم میخواد مثل ستاره ی قطبی باشی که با نورت همه رو مجذوب خودت کنی، چیزی باشی که همه نشونش بدن و بگن واو! اونو میبینی؟ معرکست:)

چون تو ستاره ی منی، باید خاص باشی، و هستی، حتی اگه برای دیگران نباشی، برای من هستی. 

یه جورایی فقط همینا به ذهنم رسیده، ولی اینه، نامه ای به تو:)

 

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

𝑺𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒂𝒓𝒆 𝑽𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔:)

ستاره ها توی تاریکی مشخص اند:)

━─━────༺༻────━─━

میگن که هرکسی یه ستاره توی اسمون داره، خوب.. این یه جورایی میشه یه نامه به اون ستاره

 

هی، ستاره ی عزیزم، روبه راهی؟ دلم میخواد بدونم امروز نوری که داری از دیروز بیشتره یا نه، دلم میخواد بدونم چندسالته و کجای کهکشانی و اینکه اصلا نوری که میدی به منی که اینجا نشستم میرسه؟ نمیرسه؟ مهم نیست. میخواستم بدونی،‌با اینکه نمیدونم کجایی این کهکشانی و چقدر ازم دوری، خیلی دوست دارم و تصور اینکه تو و من یکی هستیم برام جالبه.

ممکنه یه افسانه باشی، یا نباشی. حتی ممکنه دورت یه سیاره ی خیلی جذاب با ادم فضایی های پیشرفته درحال گردش باشه که اونام راجب انسانا کنجکاون، از طرف من به ادم فضاییا سلام برسون و بگو دوست دارم سیارشونو ببینم:)

نمیدونم چندسالته، ولی حتما ازم بزرگتری، احتمالا بعد از من ستاره ی یکی دیگه میشی، مهمم نیست، فقط منو فراموش نکن

 

یه عالمه سوال ازت دارم، توی این چند میلیون سالی که زندگی کردی، چیا دیدی؟ مرگ یه ستاره؟ فروپاشی یه سیاره؟ برخورد دوتا سیاره بهم؟ یا چی؟ دلم میخواد بدونم، دلم میخواد همه چیو بدونم.

سوال پرسیدن فایده نداره.. چون جوابتو نمیشنوم،‌ ولی دلم میخواد همین طوری حرف بزنم.

میدونی،‌ تو واقعا پرنوری، دلم میخواد مثل ستاره ی قطبی باشی که با نورت همه رو مجذوب خودت کنی، چیزی باشی که همه نشونش بدن و بگن واو! اونو میبینی؟ معرکست:)

چون تو ستاره ی منی، باید خاص باشی، و هستی، حتی اگه برای دیگران نباشی، برای من هستی. 

یه جورایی فقط همینا به ذهنم رسیده، ولی اینه، نامه ای به تو:)

 

Notes ۰
...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
...𝑻𝒐 𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒂𝒓

 

𝑺𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒂𝒓𝒆 𝑽𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔:)

ستاره ها توی تاریکی مشخص اند:)

━─━────༺༻────━─━

میگن که هرکسی یه ستاره توی اسمون داره، خوب.. این یه جورایی میشه یه نامه به اون ستاره

 

هی، ستاره ی عزیزم، روبه راهی؟ دلم میخواد بدونم امروز نوری که داری از دیروز بیشتره یا نه، دلم میخواد بدونم چندسالته و کجای کهکشانی و اینکه اصلا نوری که میدی به منی که اینجا نشستم میرسه؟ نمیرسه؟ مهم نیست. میخواستم بدونی،‌با اینکه نمیدونم کجایی این کهکشانی و چقدر ازم دوری، خیلی دوست دارم و تصور اینکه تو و من یکی هستیم برام جالبه.

ممکنه یه افسانه باشی، یا نباشی. حتی ممکنه دورت یه سیاره ی خیلی جذاب با ادم فضایی های پیشرفته درحال گردش باشه که اونام راجب انسانا کنجکاون، از طرف من به ادم فضاییا سلام برسون و بگو دوست دارم سیارشونو ببینم:)

نمیدونم چندسالته، ولی حتما ازم بزرگتری، احتمالا بعد از من ستاره ی یکی دیگه میشی، مهمم نیست، فقط منو فراموش نکن

 

یه عالمه سوال ازت دارم، توی این چند میلیون سالی که زندگی کردی، چیا دیدی؟ مرگ یه ستاره؟ فروپاشی یه سیاره؟ برخورد دوتا سیاره بهم؟ یا چی؟ دلم میخواد بدونم، دلم میخواد همه چیو بدونم.

سوال پرسیدن فایده نداره.. چون جوابتو نمیشنوم،‌ ولی دلم میخواد همین طوری حرف بزنم.

میدونی،‌ تو واقعا پرنوری، دلم میخواد مثل ستاره ی قطبی باشی که با نورت همه رو مجذوب خودت کنی، چیزی باشی که همه نشونش بدن و بگن واو! اونو میبینی؟ معرکست:)

چون تو ستاره ی منی، باید خاص باشی، و هستی، حتی اگه برای دیگران نباشی، برای من هستی. 

یه جورایی فقط همینا به ذهنم رسیده، ولی اینه، نامه ای به تو:)

 

 

𝑺𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒂𝒓𝒆 𝑽𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔:)

ستاره ها توی تاریکی مشخص اند:)

━─━────༺༻────━─━

میگن که هرکسی یه ستاره توی اسمون داره، خوب.. این یه جورایی میشه یه نامه به اون ستاره

 

هی، ستاره ی عزیزم، روبه راهی؟ دلم میخواد بدونم امروز نوری که داری از دیروز بیشتره یا نه، دلم میخواد بدونم چندسالته و کجای کهکشانی و اینکه اصلا نوری که میدی به منی که اینجا نشستم میرسه؟ نمیرسه؟ مهم نیست. میخواستم بدونی،‌با اینکه نمیدونم کجایی این کهکشانی و چقدر ازم دوری، خیلی دوست دارم و تصور اینکه تو و من یکی هستیم برام جالبه.

ممکنه یه افسانه باشی، یا نباشی. حتی ممکنه دورت یه سیاره ی خیلی جذاب با ادم فضایی های پیشرفته درحال گردش باشه که اونام راجب انسانا کنجکاون، از طرف من به ادم فضاییا سلام برسون و بگو دوست دارم سیارشونو ببینم:)

نمیدونم چندسالته، ولی حتما ازم بزرگتری، احتمالا بعد از من ستاره ی یکی دیگه میشی، مهمم نیست، فقط منو فراموش نکن

 

یه عالمه سوال ازت دارم، توی این چند میلیون سالی که زندگی کردی، چیا دیدی؟ مرگ یه ستاره؟ فروپاشی یه سیاره؟ برخورد دوتا سیاره بهم؟ یا چی؟ دلم میخواد بدونم، دلم میخواد همه چیو بدونم.

سوال پرسیدن فایده نداره.. چون جوابتو نمیشنوم،‌ ولی دلم میخواد همین طوری حرف بزنم.

میدونی،‌ تو واقعا پرنوری، دلم میخواد مثل ستاره ی قطبی باشی که با نورت همه رو مجذوب خودت کنی، چیزی باشی که همه نشونش بدن و بگن واو! اونو میبینی؟ معرکست:)

چون تو ستاره ی منی، باید خاص باشی، و هستی، حتی اگه برای دیگران نباشی، برای من هستی. 

یه جورایی فقط همینا به ذهنم رسیده، ولی اینه، نامه ای به تو:)

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">