...Live inside of Mine


پست شده در Monday, 29 Azar 1400
views : ۱۲۴
Publish at : 03:55
Follow Me

𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐯𝐞

𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐞

𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝

𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤

یه ذره توی ادامه حرف زدم، اگه خواستی بخونید

 

بعد از مدتها اومدم ، واسه چی؟ شاید واسه خالی شدن..

رفیقم یه پستی توی وبش گذاشت (اینه وبش خواستید سر بزنید) با مفهوم "روح سنگین تنها" گذاشت

و دقیقا فهمیدم مدل منم همین "روح سنگین تنهاست" 

و خوب، اینکه وب دارم و میتونم توش ازادانه و راحت حرف بزنم، کسی نمیدونه من کیم و شاید اگه تو دنیای واقعیم همو دیدیم نفهمه من کیم، کیفش به همینه که میتونی خالی شی بدون اینکه کسی بدونه تو واقعا کی هستی! 

شاید من یه ادم فضایی تنها باشم که دارم مینویسم:) شایدم روح کسی که سالها قبل مرده و روی زمین خالی و پوچ احساس تنهایی میکنه و نیاز به شنیده شدن داره 

 

 

همتون میدونید که یه یه ماهی بود که مدارس باز شده، و خوب منم کسی نیستم که به راحتی دوست پیدا کنم، سخت گیرم و درکل ادم عجیبیم.

سعی کردم با چند نفر گرم بگیرم و دوباره همون حس"روح سنگین تنها" بهم دست میده، همیشه و همیشه.

مثل یه چرخه ی بینهایت که تا ابدیت توش گیر افتادی.

و خوب این حس روح تنها بودن دقیقا مثل این میمونه

 

"روح تنها بودن ینی سعی کنی با بقیه حرف بزنی و بقیه ادم حسابت نکنن"

"روح تنها بودن ینی ببینی "رفیقات" با "رفیقاشون" گرم گرفتن و تو مثل نخودیا اون وسطی"

"روح تنها بودن ینی از فرط تنهایی وقتی همه دارن میگن و میخندن سرتو بزاری رو میز و سعی کنی بخوابی اما"رفیقات" میگن: تو چرا باز دور از جمعی؟ چرا نمیای وسط؟"

 

درکل، این ویژگی درونگراهاست، ادمایی هستیم که اینترنت مثل یه بهشته برامون، کم پیش میاد یه برونگرا رو توی نت ببینی.. ولی درکل، حس میکنم این حس"روح سنگین تنها" تا ابد با من همراهه

 

Notes ۲
پست شده در Monday, 29 Azar 1400
views : ۱۲۴
Publish at : 03:55
Follow Me

𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

 

 

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐯𝐞

𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐞

𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝

𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤

یه ذره توی ادامه حرف زدم، اگه خواستی بخونید

 

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

بعد از مدتها اومدم ، واسه چی؟ شاید واسه خالی شدن..

رفیقم یه پستی توی وبش گذاشت (اینه وبش خواستید سر بزنید) با مفهوم "روح سنگین تنها" گذاشت

و دقیقا فهمیدم مدل منم همین "روح سنگین تنهاست" 

و خوب، اینکه وب دارم و میتونم توش ازادانه و راحت حرف بزنم، کسی نمیدونه من کیم و شاید اگه تو دنیای واقعیم همو دیدیم نفهمه من کیم، کیفش به همینه که میتونی خالی شی بدون اینکه کسی بدونه تو واقعا کی هستی! 

شاید من یه ادم فضایی تنها باشم که دارم مینویسم:) شایدم روح کسی که سالها قبل مرده و روی زمین خالی و پوچ احساس تنهایی میکنه و نیاز به شنیده شدن داره 

 

 

همتون میدونید که یه یه ماهی بود که مدارس باز شده، و خوب منم کسی نیستم که به راحتی دوست پیدا کنم، سخت گیرم و درکل ادم عجیبیم.

سعی کردم با چند نفر گرم بگیرم و دوباره همون حس"روح سنگین تنها" بهم دست میده، همیشه و همیشه.

مثل یه چرخه ی بینهایت که تا ابدیت توش گیر افتادی.

و خوب این حس روح تنها بودن دقیقا مثل این میمونه

 

"روح تنها بودن ینی سعی کنی با بقیه حرف بزنی و بقیه ادم حسابت نکنن"

"روح تنها بودن ینی ببینی "رفیقات" با "رفیقاشون" گرم گرفتن و تو مثل نخودیا اون وسطی"

"روح تنها بودن ینی از فرط تنهایی وقتی همه دارن میگن و میخندن سرتو بزاری رو میز و سعی کنی بخوابی اما"رفیقات" میگن: تو چرا باز دور از جمعی؟ چرا نمیای وسط؟"

 

درکل، این ویژگی درونگراهاست، ادمایی هستیم که اینترنت مثل یه بهشته برامون، کم پیش میاد یه برونگرا رو توی نت ببینی.. ولی درکل، حس میکنم این حس"روح سنگین تنها" تا ابد با من همراهه

 

Notes ۲
𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐃𝐚𝐲... 𝐆𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞

 

 

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞

𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐯𝐞

𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐞

𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝

𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝐨 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤

یه ذره توی ادامه حرف زدم، اگه خواستی بخونید

 

بعد از مدتها اومدم ، واسه چی؟ شاید واسه خالی شدن..

رفیقم یه پستی توی وبش گذاشت (اینه وبش خواستید سر بزنید) با مفهوم "روح سنگین تنها" گذاشت

و دقیقا فهمیدم مدل منم همین "روح سنگین تنهاست" 

و خوب، اینکه وب دارم و میتونم توش ازادانه و راحت حرف بزنم، کسی نمیدونه من کیم و شاید اگه تو دنیای واقعیم همو دیدیم نفهمه من کیم، کیفش به همینه که میتونی خالی شی بدون اینکه کسی بدونه تو واقعا کی هستی! 

شاید من یه ادم فضایی تنها باشم که دارم مینویسم:) شایدم روح کسی که سالها قبل مرده و روی زمین خالی و پوچ احساس تنهایی میکنه و نیاز به شنیده شدن داره 

 

 

همتون میدونید که یه یه ماهی بود که مدارس باز شده، و خوب منم کسی نیستم که به راحتی دوست پیدا کنم، سخت گیرم و درکل ادم عجیبیم.

سعی کردم با چند نفر گرم بگیرم و دوباره همون حس"روح سنگین تنها" بهم دست میده، همیشه و همیشه.

مثل یه چرخه ی بینهایت که تا ابدیت توش گیر افتادی.

و خوب این حس روح تنها بودن دقیقا مثل این میمونه

 

"روح تنها بودن ینی سعی کنی با بقیه حرف بزنی و بقیه ادم حسابت نکنن"

"روح تنها بودن ینی ببینی "رفیقات" با "رفیقاشون" گرم گرفتن و تو مثل نخودیا اون وسطی"

"روح تنها بودن ینی از فرط تنهایی وقتی همه دارن میگن و میخندن سرتو بزاری رو میز و سعی کنی بخوابی اما"رفیقات" میگن: تو چرا باز دور از جمعی؟ چرا نمیای وسط؟"

 

درکل، این ویژگی درونگراهاست، ادمایی هستیم که اینترنت مثل یه بهشته برامون، کم پیش میاد یه برونگرا رو توی نت ببینی.. ولی درکل، حس میکنم این حس"روح سنگین تنها" تا ابد با من همراهه

 

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Fira ☆
    Fira ☆ میگه :

    بیا باهم دوتا روح تنها باشیم که همو پیدا میکنن

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    اینو هستم.
  • 𝑨𝒌𝒆 𝑴𝒊
    𝑨𝒌𝒆 𝑴𝒊 میگه :

    بیخود حس میکنی این حس روح سنگین تنها باهاته تا وقته من هستم._.*ایموجی چاقو*

     

    پ.ن: چرا نیمه پر لیوان رو نبینیم؟ ما خاصیم^-^

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    یسس
    موافقم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">