...Live inside of Mine


پست شده در Wednesday, 20 Bahman 1400
views : ۹۶
Publish at : 11:06
Follow Me

عشق،مرگ و بازگشت...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

توی این پست فقط میخوام از تخیلتون استفاده کنید

لیریکسو بخونید و داستانی که داره روایت میکنه رو توی ذهنتون شاخ و برگ بگید

بهم توی نظرات بگید چه سناریویی نوشتید:)

 

I cut you into pieces

من (احساستتو) تیکه تیکه کردم
(با بندشون مصاحبه کردن و گفتن مفهوم این تیکه احساسات و دل بوده)

Searching for your imperfection

دنبال نقص هات گشتم
I had plans to make you whole

برنامه داشتم تو رو بینقص کنم
But all my threads couldn't stop the bleeding

ولی هرکاری کردم نتونستم خونریزی رو متوقف کنم
There's nothing left, but I'm not leaving

هیچی نمونده، ولی قصد رفتن ندارم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life

دارم دنبال راهی میگردم تا به زندگی برت گردونم
And if I could find a way, then I would bring you back tonight

و اگه میتونستم راهی پیدا کنم، امشب برت میگردوندم
I'd make you look, I'd make you lie

کاری میکردم نگاه کنی، دروغ بگی
I'd take the coldness from your eyes

سردی رو از چشمات میگرفتم
But you told me, if you love me

ولی تو گفتی ، اگه دوستم داری
Let it die

بزار بمیره

Your eyes stare right through me

چشمات دقیقا دارن ماورای من رو نگاه میکنن
Ignore my failed attempts to

تلاش های بیهودم برای

Breathe life back into your veins

برگردوندن زندگی به رگ هات رو نادیده میگیرن
But I can't start your cold heart beating

ولی نمیتونم دوباره تپش قلبت رو برگردونم
You're so far gone, but I'm not leaving

خیلی وقته رفتی ولی من جایی نمیرم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

And you left me more dead than you'll ever know

و تو ولم کردی، بیروح تر از چیزی ک فکرشو بکنی
When you left me alone

وقتی تنهایی ولم کردی..

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

Let it die
Let it die
Let it die

Notes ۲
پست شده در Wednesday, 20 Bahman 1400
views : ۹۶
Publish at : 11:06
Follow Me

عشق،مرگ و بازگشت...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
عشق،مرگ و بازگشت...

 

 

توی این پست فقط میخوام از تخیلتون استفاده کنید

لیریکسو بخونید و داستانی که داره روایت میکنه رو توی ذهنتون شاخ و برگ بگید

بهم توی نظرات بگید چه سناریویی نوشتید:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

I cut you into pieces

من (احساستتو) تیکه تیکه کردم
(با بندشون مصاحبه کردن و گفتن مفهوم این تیکه احساسات و دل بوده)

Searching for your imperfection

دنبال نقص هات گشتم
I had plans to make you whole

برنامه داشتم تو رو بینقص کنم
But all my threads couldn't stop the bleeding

ولی هرکاری کردم نتونستم خونریزی رو متوقف کنم
There's nothing left, but I'm not leaving

هیچی نمونده، ولی قصد رفتن ندارم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life

دارم دنبال راهی میگردم تا به زندگی برت گردونم
And if I could find a way, then I would bring you back tonight

و اگه میتونستم راهی پیدا کنم، امشب برت میگردوندم
I'd make you look, I'd make you lie

کاری میکردم نگاه کنی، دروغ بگی
I'd take the coldness from your eyes

سردی رو از چشمات میگرفتم
But you told me, if you love me

ولی تو گفتی ، اگه دوستم داری
Let it die

بزار بمیره

Your eyes stare right through me

چشمات دقیقا دارن ماورای من رو نگاه میکنن
Ignore my failed attempts to

تلاش های بیهودم برای

Breathe life back into your veins

برگردوندن زندگی به رگ هات رو نادیده میگیرن
But I can't start your cold heart beating

ولی نمیتونم دوباره تپش قلبت رو برگردونم
You're so far gone, but I'm not leaving

خیلی وقته رفتی ولی من جایی نمیرم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

And you left me more dead than you'll ever know

و تو ولم کردی، بیروح تر از چیزی ک فکرشو بکنی
When you left me alone

وقتی تنهایی ولم کردی..

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

Let it die
Let it die
Let it die

Notes ۲
عشق،مرگ و بازگشت...

عشق،مرگ و بازگشت...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
عشق،مرگ و بازگشت...

 

 

توی این پست فقط میخوام از تخیلتون استفاده کنید

لیریکسو بخونید و داستانی که داره روایت میکنه رو توی ذهنتون شاخ و برگ بگید

بهم توی نظرات بگید چه سناریویی نوشتید:)

 

I cut you into pieces

من (احساستتو) تیکه تیکه کردم
(با بندشون مصاحبه کردن و گفتن مفهوم این تیکه احساسات و دل بوده)

Searching for your imperfection

دنبال نقص هات گشتم
I had plans to make you whole

برنامه داشتم تو رو بینقص کنم
But all my threads couldn't stop the bleeding

ولی هرکاری کردم نتونستم خونریزی رو متوقف کنم
There's nothing left, but I'm not leaving

هیچی نمونده، ولی قصد رفتن ندارم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life

دارم دنبال راهی میگردم تا به زندگی برت گردونم
And if I could find a way, then I would bring you back tonight

و اگه میتونستم راهی پیدا کنم، امشب برت میگردوندم
I'd make you look, I'd make you lie

کاری میکردم نگاه کنی، دروغ بگی
I'd take the coldness from your eyes

سردی رو از چشمات میگرفتم
But you told me, if you love me

ولی تو گفتی ، اگه دوستم داری
Let it die

بزار بمیره

Your eyes stare right through me

چشمات دقیقا دارن ماورای من رو نگاه میکنن
Ignore my failed attempts to

تلاش های بیهودم برای

Breathe life back into your veins

برگردوندن زندگی به رگ هات رو نادیده میگیرن
But I can't start your cold heart beating

ولی نمیتونم دوباره تپش قلبت رو برگردونم
You're so far gone, but I'm not leaving

خیلی وقته رفتی ولی من جایی نمیرم
When all I know is you

وقتی تنها چیزی ک میدونم تویی

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

And you left me more dead than you'll ever know

و تو ولم کردی، بیروح تر از چیزی ک فکرشو بکنی
When you left me alone

وقتی تنهایی ولم کردی..

I've been looking for a way to bring you back to life
And if I could find a way, then I would bring you back tonight
I'd make you look, I'd make you lie
I'd take the coldness from your eyes
But you told me, if you love me
Let it die

Let it die
Let it die
Let it die

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    سلاااام . اهنگ برای من یاد اور میکاسا و ارن از حمله به تایتان و اما و نورمن از ناکجا اباد موعود بودش :").

    اگه بخوام داستان بنویسم یه رابطه مثل اینا میشه :")

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    روابط عاشقانه ی این دوتا خیلی دراماتیک بود، ولی جالب بودن
    +سلام؛-؛
  • ⚜Fira ⚜
    ⚜Fira ⚜ میگه :

    برا من کوتاهه چون وقت نکردم شاخ و برگش بدم 

    دو نفر که عاشق هم بودن و عشقشون رو بهم دیر اعتراف کردن 

    یکیشون زخمی میشه (احتمالا دوره های قدیمه تیرکمان و این حرفا)

    در حالی که یکیشون داره میمیره بهم اعتراف میکنن 

    حالا بعد از مدتی نفر دوم دنبال راهی جادویی میگرده که عشقش رو زنده کنه ...

     

    * اگر شاخ و برگش دادم یه پست میکنم لینکش رو میدم بهت ..

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    من هیچوقت از خوندن داستانایی با دو نعشوق عاشق ک با مرگ یکی تموم میشه خسته نمیشم، شاید عجیب باشه ولی این حس مضخرف غم ک باعث فشرده شدن قلبت و یه پوزخند وحشیانه و تیک عصبی چشمات میشه رو با اغوش باز میپذیرم
    حتما اگه شاخ و برگ دادی لینک پست رو به من بده، خیلی خوشحال میشم بخونمش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">