...Live inside of Mine


پست شده در Thursday, 30 Dey 1400
views : ۸۳
Publish at : 06:00
Follow Me

فقط زندگی کن...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

 

 

 

"One day you'll leave this world behind

یه روز بالاخره این دنیا رو ترک میکنی
So live a life you will remember"

پس جوری زندگی کن که فراموشش نکنی

 

 

الان ساعت دو شبه که دارم این متن رو مینویسم..

روی انتشار اینده تنظیمش کردم:)

 

ذهنم درگیره خیلی چیزاست و چیزی که مدام از خودم میپرسم که

"زندگی ایده ال من چیه؟"

 

نمیخوام کلیشه های همیشگی رو بیارم که میگه

"جوری که میخوای زندگی کم"

"دنیارو بگرد"

"ّرفیقات خوش باش"

 

فقط میخوام با من همراه بشید.. چشماتونو ببندید و دریچه ی ذهنتونو به سوی تفکراتی که قراره به سمت ذهنتون روانه کنم باز کنید:)

 

تصور کن که بیست سالته، سی سالته.. به هرچیزی که میخوای رسیدی.. بعدش چی؟

ما فقط یه بار زندگی میکنیم.. باید این زندگی رو با همه ی خوشی ها، بدی هاش بپذیریم.

 

منظورم از زندگی کردن اینه که

چیزی که الان برای خیلی مهم شاید پسفردا اصلا بهس اهمیت ندی.

برات هیچی مهم نباشه

پس نیاز نیست به خاطر مشکلاتی"بزرگی" که شاید فردا "کوچیک" باشن.. از همه چیزت بزنی:)

فقط از زندگیت لذت ببر، حتی اگه تلخه.. میدونی که خوردن قهوه لذت بخشه نه:)؟

حتی اوناییم که قهوه رو دوست ندارن با ریختن شکر توش باهاش حال میکنن

دنبال اون شکر زندگی باش.. نباید فکر کنی چون زندگی تلخه، دیگه هیچ شکریم توش وجود نداره...

ما با این موضوع کنار اومدیم و کنار خواهیم اومد...

 

 

دلم میخواد حالا که نوجوونیم ، از این دوران نهایت استفاده رو بکنیم.. سخته اما این شب ها هیچوقت تکرار نمیشه

شبایی که تا ساعت سه شب با رفقا میخندی

وقتایی که امتحانا رو با یه تقلب حسابی میپیچونی

وقتایی که با رفیقا دعوا میکنی

وقتایی که میخندی...

 

پس اگه روی کسی کراش داری، بی پروا بهش بگو

مهم نیست که دیگه باهات حرف نزنه! هی رفیق تا کی میخوای مخفیش کنی؟

دیگه به کسی که رفته فکر نکن!! اون لیاقتتو نداشته!

دیگه به امتحانی که خراب کردی و نمره ای ک گرفتی فکر نکن! دوسال دیگه برات ذره ای اهمیت نداره!!!

فقط و فقط از حال لذت ببر

گذشته رفته و اینده مشخص نیست...

تنها چیزی که دست یافتنی و لذتبخشه، حاله...

 

"These are the nights that never die"
اینها شبایی هستند که هرگز نمیمیرند:)

 

 

7

Notes ۰
پست شده در Thursday, 30 Dey 1400
views : ۸۳
Publish at : 06:00
Follow Me

فقط زندگی کن...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
فقط زندگی کن...

 

 

 

 

 

"One day you'll leave this world behind

یه روز بالاخره این دنیا رو ترک میکنی
So live a life you will remember"

پس جوری زندگی کن که فراموشش نکنی

 

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

الان ساعت دو شبه که دارم این متن رو مینویسم..

روی انتشار اینده تنظیمش کردم:)

 

ذهنم درگیره خیلی چیزاست و چیزی که مدام از خودم میپرسم که

"زندگی ایده ال من چیه؟"

 

نمیخوام کلیشه های همیشگی رو بیارم که میگه

"جوری که میخوای زندگی کم"

"دنیارو بگرد"

"ّرفیقات خوش باش"

 

فقط میخوام با من همراه بشید.. چشماتونو ببندید و دریچه ی ذهنتونو به سوی تفکراتی که قراره به سمت ذهنتون روانه کنم باز کنید:)

 

تصور کن که بیست سالته، سی سالته.. به هرچیزی که میخوای رسیدی.. بعدش چی؟

ما فقط یه بار زندگی میکنیم.. باید این زندگی رو با همه ی خوشی ها، بدی هاش بپذیریم.

 

منظورم از زندگی کردن اینه که

چیزی که الان برای خیلی مهم شاید پسفردا اصلا بهس اهمیت ندی.

برات هیچی مهم نباشه

پس نیاز نیست به خاطر مشکلاتی"بزرگی" که شاید فردا "کوچیک" باشن.. از همه چیزت بزنی:)

فقط از زندگیت لذت ببر، حتی اگه تلخه.. میدونی که خوردن قهوه لذت بخشه نه:)؟

حتی اوناییم که قهوه رو دوست ندارن با ریختن شکر توش باهاش حال میکنن

دنبال اون شکر زندگی باش.. نباید فکر کنی چون زندگی تلخه، دیگه هیچ شکریم توش وجود نداره...

ما با این موضوع کنار اومدیم و کنار خواهیم اومد...

 

 

دلم میخواد حالا که نوجوونیم ، از این دوران نهایت استفاده رو بکنیم.. سخته اما این شب ها هیچوقت تکرار نمیشه

شبایی که تا ساعت سه شب با رفقا میخندی

وقتایی که امتحانا رو با یه تقلب حسابی میپیچونی

وقتایی که با رفیقا دعوا میکنی

وقتایی که میخندی...

 

پس اگه روی کسی کراش داری، بی پروا بهش بگو

مهم نیست که دیگه باهات حرف نزنه! هی رفیق تا کی میخوای مخفیش کنی؟

دیگه به کسی که رفته فکر نکن!! اون لیاقتتو نداشته!

دیگه به امتحانی که خراب کردی و نمره ای ک گرفتی فکر نکن! دوسال دیگه برات ذره ای اهمیت نداره!!!

فقط و فقط از حال لذت ببر

گذشته رفته و اینده مشخص نیست...

تنها چیزی که دست یافتنی و لذتبخشه، حاله...

 

"These are the nights that never die"
اینها شبایی هستند که هرگز نمیمیرند:)

 

 

7

Notes ۰
فقط زندگی کن...

فقط زندگی کن...

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
فقط زندگی کن...

 

 

 

 

 

"One day you'll leave this world behind

یه روز بالاخره این دنیا رو ترک میکنی
So live a life you will remember"

پس جوری زندگی کن که فراموشش نکنی

 

 

الان ساعت دو شبه که دارم این متن رو مینویسم..

روی انتشار اینده تنظیمش کردم:)

 

ذهنم درگیره خیلی چیزاست و چیزی که مدام از خودم میپرسم که

"زندگی ایده ال من چیه؟"

 

نمیخوام کلیشه های همیشگی رو بیارم که میگه

"جوری که میخوای زندگی کم"

"دنیارو بگرد"

"ّرفیقات خوش باش"

 

فقط میخوام با من همراه بشید.. چشماتونو ببندید و دریچه ی ذهنتونو به سوی تفکراتی که قراره به سمت ذهنتون روانه کنم باز کنید:)

 

تصور کن که بیست سالته، سی سالته.. به هرچیزی که میخوای رسیدی.. بعدش چی؟

ما فقط یه بار زندگی میکنیم.. باید این زندگی رو با همه ی خوشی ها، بدی هاش بپذیریم.

 

منظورم از زندگی کردن اینه که

چیزی که الان برای خیلی مهم شاید پسفردا اصلا بهس اهمیت ندی.

برات هیچی مهم نباشه

پس نیاز نیست به خاطر مشکلاتی"بزرگی" که شاید فردا "کوچیک" باشن.. از همه چیزت بزنی:)

فقط از زندگیت لذت ببر، حتی اگه تلخه.. میدونی که خوردن قهوه لذت بخشه نه:)؟

حتی اوناییم که قهوه رو دوست ندارن با ریختن شکر توش باهاش حال میکنن

دنبال اون شکر زندگی باش.. نباید فکر کنی چون زندگی تلخه، دیگه هیچ شکریم توش وجود نداره...

ما با این موضوع کنار اومدیم و کنار خواهیم اومد...

 

 

دلم میخواد حالا که نوجوونیم ، از این دوران نهایت استفاده رو بکنیم.. سخته اما این شب ها هیچوقت تکرار نمیشه

شبایی که تا ساعت سه شب با رفقا میخندی

وقتایی که امتحانا رو با یه تقلب حسابی میپیچونی

وقتایی که با رفیقا دعوا میکنی

وقتایی که میخندی...

 

پس اگه روی کسی کراش داری، بی پروا بهش بگو

مهم نیست که دیگه باهات حرف نزنه! هی رفیق تا کی میخوای مخفیش کنی؟

دیگه به کسی که رفته فکر نکن!! اون لیاقتتو نداشته!

دیگه به امتحانی که خراب کردی و نمره ای ک گرفتی فکر نکن! دوسال دیگه برات ذره ای اهمیت نداره!!!

فقط و فقط از حال لذت ببر

گذشته رفته و اینده مشخص نیست...

تنها چیزی که دست یافتنی و لذتبخشه، حاله...

 

"These are the nights that never die"
اینها شبایی هستند که هرگز نمیمیرند:)

 

 

7

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">