...Live inside of Mine


پست شده در Sunday, 7 Shahrivar 1400
views : ۳۳
Publish at : 07:45
Follow Me

𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

این پست دور این اهنگ میچرخه:)

پس حتما گوشش بدید^^

 

میدونید... این اهنگ حس میکنم مخصوص یه جو رویایه،‌توی ساحل قدم بزنی و باد به موهات بخوره و با خودت زیر لب زمزمش کنی.

از مسائل عشقی خوشم نمیاد لی این اهنگ عاشقانست، خیلی حس قشنگی داره

اون ویولونی که میزنه، میبرتت توی عمق اهنگ. مخصوصا جو اهنگ به به اسم اهنگم میخوره

"افسانه ی پریان"

اگه به موقع و جای مناسب گوشش بدید میتونید برید به یه دنیای دیگه. اوج اهنگ محشره...

 

این اهنگ جدید نیست، برای 12 سال پیشه ولی هنوزم یه همچین حس و حال افسانه ای به ادم میده،‌انگار میتونی خودتو توی محیطش حس کنی. 

حس میکنم مناسب شادیه، ناراحتی،‌رقص و غیرست. درکل خیلی روش قفلیم:)

لیریکش در ادامه هست

------------------------------

Years ago

سالها پیش
When I was younger

وقتی کوچیکتر بودم
I kinda liked

یه جورایی از
A girl I knew

یه دختره که مشناختمش خوشم میومد
She was mine and we were sweethearts

اون مال من بود و ما عزیز دل هم بودیم
That was then, but then it's true

مال اون موقع بود، ولی واقعی بود

I'm in love with a fairytale

من عاشق(دختر) شاه پریانم
Even though it hurts

با اینکه دردناکه
'Cause I don't care if I lose my mind

چون برام مهم نیست اگه عقلمو از دست بدم
I'm already cursed

من همین الانشم نفرین شدم

Every day we started fighting

هر روز باهم دعوا میکردیم
Every night we fell in love

هرشب عاشق تر میشدیم
No one else could make me sadder

هیچکس نمیتونست ناراحت ترم کنه
But no one else could lift me high above

ولی هیچکسم نمیتونست انقدر حس خوشبختی بهم بده
I don't know what I was doin'

نمیدونم چیکار داشتم میکردم
But suddenly we fell apart

ولی یهو ما از هم جدا شدیم

Nowadays

این روزا
I cannot find her

نمیتونم پیداش کنم
But when I do

ولی وقتی پیداش کنم
We'll get a brand new start

یه شروع دوباره خواهیم داشت

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

She's a fairytale

اون دختر شاه پریانه
Yeah
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

Notes ۰
پست شده در Sunday, 7 Shahrivar 1400
views : ۳۳
Publish at : 07:45
Follow Me

𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

 

این پست دور این اهنگ میچرخه:)

پس حتما گوشش بدید^^

 

میدونید... این اهنگ حس میکنم مخصوص یه جو رویایه،‌توی ساحل قدم بزنی و باد به موهات بخوره و با خودت زیر لب زمزمش کنی.

از مسائل عشقی خوشم نمیاد لی این اهنگ عاشقانست، خیلی حس قشنگی داره

اون ویولونی که میزنه، میبرتت توی عمق اهنگ. مخصوصا جو اهنگ به به اسم اهنگم میخوره

"افسانه ی پریان"

اگه به موقع و جای مناسب گوشش بدید میتونید برید به یه دنیای دیگه. اوج اهنگ محشره...

 

این اهنگ جدید نیست، برای 12 سال پیشه ولی هنوزم یه همچین حس و حال افسانه ای به ادم میده،‌انگار میتونی خودتو توی محیطش حس کنی. 

حس میکنم مناسب شادیه، ناراحتی،‌رقص و غیرست. درکل خیلی روش قفلیم:)

لیریکش در ادامه هست

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

------------------------------

Years ago

سالها پیش
When I was younger

وقتی کوچیکتر بودم
I kinda liked

یه جورایی از
A girl I knew

یه دختره که مشناختمش خوشم میومد
She was mine and we were sweethearts

اون مال من بود و ما عزیز دل هم بودیم
That was then, but then it's true

مال اون موقع بود، ولی واقعی بود

I'm in love with a fairytale

من عاشق(دختر) شاه پریانم
Even though it hurts

با اینکه دردناکه
'Cause I don't care if I lose my mind

چون برام مهم نیست اگه عقلمو از دست بدم
I'm already cursed

من همین الانشم نفرین شدم

Every day we started fighting

هر روز باهم دعوا میکردیم
Every night we fell in love

هرشب عاشق تر میشدیم
No one else could make me sadder

هیچکس نمیتونست ناراحت ترم کنه
But no one else could lift me high above

ولی هیچکسم نمیتونست انقدر حس خوشبختی بهم بده
I don't know what I was doin'

نمیدونم چیکار داشتم میکردم
But suddenly we fell apart

ولی یهو ما از هم جدا شدیم

Nowadays

این روزا
I cannot find her

نمیتونم پیداش کنم
But when I do

ولی وقتی پیداش کنم
We'll get a brand new start

یه شروع دوباره خواهیم داشت

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

She's a fairytale

اون دختر شاه پریانه
Yeah
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

Notes ۰
𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝑻𝒉𝒆 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚𝒕𝒂𝒍𝒆

 

این پست دور این اهنگ میچرخه:)

پس حتما گوشش بدید^^

 

میدونید... این اهنگ حس میکنم مخصوص یه جو رویایه،‌توی ساحل قدم بزنی و باد به موهات بخوره و با خودت زیر لب زمزمش کنی.

از مسائل عشقی خوشم نمیاد لی این اهنگ عاشقانست، خیلی حس قشنگی داره

اون ویولونی که میزنه، میبرتت توی عمق اهنگ. مخصوصا جو اهنگ به به اسم اهنگم میخوره

"افسانه ی پریان"

اگه به موقع و جای مناسب گوشش بدید میتونید برید به یه دنیای دیگه. اوج اهنگ محشره...

 

این اهنگ جدید نیست، برای 12 سال پیشه ولی هنوزم یه همچین حس و حال افسانه ای به ادم میده،‌انگار میتونی خودتو توی محیطش حس کنی. 

حس میکنم مناسب شادیه، ناراحتی،‌رقص و غیرست. درکل خیلی روش قفلیم:)

لیریکش در ادامه هست

------------------------------

Years ago

سالها پیش
When I was younger

وقتی کوچیکتر بودم
I kinda liked

یه جورایی از
A girl I knew

یه دختره که مشناختمش خوشم میومد
She was mine and we were sweethearts

اون مال من بود و ما عزیز دل هم بودیم
That was then, but then it's true

مال اون موقع بود، ولی واقعی بود

I'm in love with a fairytale

من عاشق(دختر) شاه پریانم
Even though it hurts

با اینکه دردناکه
'Cause I don't care if I lose my mind

چون برام مهم نیست اگه عقلمو از دست بدم
I'm already cursed

من همین الانشم نفرین شدم

Every day we started fighting

هر روز باهم دعوا میکردیم
Every night we fell in love

هرشب عاشق تر میشدیم
No one else could make me sadder

هیچکس نمیتونست ناراحت ترم کنه
But no one else could lift me high above

ولی هیچکسم نمیتونست انقدر حس خوشبختی بهم بده
I don't know what I was doin'

نمیدونم چیکار داشتم میکردم
But suddenly we fell apart

ولی یهو ما از هم جدا شدیم

Nowadays

این روزا
I cannot find her

نمیتونم پیداش کنم
But when I do

ولی وقتی پیداش کنم
We'll get a brand new start

یه شروع دوباره خواهیم داشت

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

She's a fairytale

اون دختر شاه پریانه
Yeah
Even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">