...Live inside of Mine


پست شده در Tuesday, 29 Tir 1400
views : ۱۰۷
Publish at : 10:15
Follow Me

𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

 

𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏

و من بهت اجازه نمیدم زمینم بزنی

𝑰'𝒍𝒍 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏' 𝒖𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅

من وقتی زمین میخورم به بلند شدن ادامه میدم

 

━─━────༺༻────━─━

"قبل از شروع بگم که اگه از پست جنبه ی بدی برداشت کردید فقط اخرشو بخونید"

دلم میخواست اینو پست کنم.. از صمیم قلبم متنفرم وقتی یکی از دوستای خودم خودشو دست کم میگیره. توی ویدئو گیم، میگه که اوه! خوب قبول کن که پسرا از دخترا بهترن

! درسته. اونا بهتر بودن ولی ماهم میریم و شکستشون میدیم، میگن که اسم اکانتتو اسم خودتو بزار که بفهمن دختری و ازت انتظار نداشته باشن.

من شخصا دختریم، که جذب کاراکترای قوی میشم. مخصوصا زنای قوی مه برخلاف ظرافتشون، قدرتمندم هستن. دلم میخواد مثل ملکه ی اژدها توی گیم اف ترونس وقتی یکی دست روم بلند میکنه بگم: دفعه ی بعدی که دست روم بلند کنی، اخرین باری میشه که دستی داری.

بحث بعدی

انتخاب رشته..

اوه نه تو نباید بری فلان رشته! چرا؟ چون برای فلان شغل برای یه دختر توی چامعه کار نیست. من شخصا قراره نشون بدم که اگرم برام اینجا کار نباشه، کشور دیگه هست. و برای هدفم حاضرم هرکاری بکنم.

حس میکنم حقمون پایمال شده، یا این چیزیه که از گذشته مونده، که ما همیشه جایگاه دومیم. مثل حکومت افغانستان که دخترا اجازه ی تحصیل ندارن. که این ینی کارای حقوق خوب برای مردا و حمالی برای زنا.

اما بزارید بگم. ما ها هیچوقت تسلیم نمیشیم، همون طور که مردا نمیشن. ممکنه زمین بخوریم، یه لیوان قهوه نیازداشته باشیم و یه روز تنهایی، ولی دوباره بلند میشیم و میجنگیم:)

 

حرف اصلیم اینه. چه به دخترا، چه به پسرا، به نقد منفی گوش ندید، راه خودتونو برید چون مردم گاهی از پیشرفتتون میترسن و میخوان زمین بخورید. کارتونو بکنید و از نتیجه لذت ببرید

"این پست اصلا بی ادبی به پسرا نیستا! جنبه ی فمینیستی هم نداره. فقط حس کردم باید اینا رو بنویسم، همین. از نظر من ما جنس برترنداریم، ما همه با هم برابریم و هر کودوممون نقطه ضعفا و نقاط قوتی داریم"

Notes ۱
پست شده در Tuesday, 29 Tir 1400
views : ۱۰۷
Publish at : 10:15
Follow Me

𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

 

 

 

𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏

و من بهت اجازه نمیدم زمینم بزنی

𝑰'𝒍𝒍 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏' 𝒖𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅

من وقتی زمین میخورم به بلند شدن ادامه میدم

 

━─━────༺༻────━─━

"قبل از شروع بگم که اگه از پست جنبه ی بدی برداشت کردید فقط اخرشو بخونید"

دلم میخواست اینو پست کنم.. از صمیم قلبم متنفرم وقتی یکی از دوستای خودم خودشو دست کم میگیره. توی ویدئو گیم، میگه که اوه! خوب قبول کن که پسرا از دخترا بهترن

! درسته. اونا بهتر بودن ولی ماهم میریم و شکستشون میدیم، میگن که اسم اکانتتو اسم خودتو بزار که بفهمن دختری و ازت انتظار نداشته باشن.

من شخصا دختریم، که جذب کاراکترای قوی میشم. مخصوصا زنای قوی مه برخلاف ظرافتشون، قدرتمندم هستن. دلم میخواد مثل ملکه ی اژدها توی گیم اف ترونس وقتی یکی دست روم بلند میکنه بگم: دفعه ی بعدی که دست روم بلند کنی، اخرین باری میشه که دستی داری.

بحث بعدی

انتخاب رشته..

اوه نه تو نباید بری فلان رشته! چرا؟ چون برای فلان شغل برای یه دختر توی چامعه کار نیست. من شخصا قراره نشون بدم که اگرم برام اینجا کار نباشه، کشور دیگه هست. و برای هدفم حاضرم هرکاری بکنم.

حس میکنم حقمون پایمال شده، یا این چیزیه که از گذشته مونده، که ما همیشه جایگاه دومیم. مثل حکومت افغانستان که دخترا اجازه ی تحصیل ندارن. که این ینی کارای حقوق خوب برای مردا و حمالی برای زنا.

اما بزارید بگم. ما ها هیچوقت تسلیم نمیشیم، همون طور که مردا نمیشن. ممکنه زمین بخوریم، یه لیوان قهوه نیازداشته باشیم و یه روز تنهایی، ولی دوباره بلند میشیم و میجنگیم:)

 

حرف اصلیم اینه. چه به دخترا، چه به پسرا، به نقد منفی گوش ندید، راه خودتونو برید چون مردم گاهی از پیشرفتتون میترسن و میخوان زمین بخورید. کارتونو بکنید و از نتیجه لذت ببرید

"این پست اصلا بی ادبی به پسرا نیستا! جنبه ی فمینیستی هم نداره. فقط حس کردم باید اینا رو بنویسم، همین. از نظر من ما جنس برترنداریم، ما همه با هم برابریم و هر کودوممون نقطه ضعفا و نقاط قوتی داریم"

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

 

𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏

و من بهت اجازه نمیدم زمینم بزنی

𝑰'𝒍𝒍 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏' 𝒖𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅

من وقتی زمین میخورم به بلند شدن ادامه میدم

 

━─━────༺༻────━─━

"قبل از شروع بگم که اگه از پست جنبه ی بدی برداشت کردید فقط اخرشو بخونید"

دلم میخواست اینو پست کنم.. از صمیم قلبم متنفرم وقتی یکی از دوستای خودم خودشو دست کم میگیره. توی ویدئو گیم، میگه که اوه! خوب قبول کن که پسرا از دخترا بهترن

! درسته. اونا بهتر بودن ولی ماهم میریم و شکستشون میدیم، میگن که اسم اکانتتو اسم خودتو بزار که بفهمن دختری و ازت انتظار نداشته باشن.

من شخصا دختریم، که جذب کاراکترای قوی میشم. مخصوصا زنای قوی مه برخلاف ظرافتشون، قدرتمندم هستن. دلم میخواد مثل ملکه ی اژدها توی گیم اف ترونس وقتی یکی دست روم بلند میکنه بگم: دفعه ی بعدی که دست روم بلند کنی، اخرین باری میشه که دستی داری.

بحث بعدی

انتخاب رشته..

اوه نه تو نباید بری فلان رشته! چرا؟ چون برای فلان شغل برای یه دختر توی چامعه کار نیست. من شخصا قراره نشون بدم که اگرم برام اینجا کار نباشه، کشور دیگه هست. و برای هدفم حاضرم هرکاری بکنم.

حس میکنم حقمون پایمال شده، یا این چیزیه که از گذشته مونده، که ما همیشه جایگاه دومیم. مثل حکومت افغانستان که دخترا اجازه ی تحصیل ندارن. که این ینی کارای حقوق خوب برای مردا و حمالی برای زنا.

اما بزارید بگم. ما ها هیچوقت تسلیم نمیشیم، همون طور که مردا نمیشن. ممکنه زمین بخوریم، یه لیوان قهوه نیازداشته باشیم و یه روز تنهایی، ولی دوباره بلند میشیم و میجنگیم:)

 

حرف اصلیم اینه. چه به دخترا، چه به پسرا، به نقد منفی گوش ندید، راه خودتونو برید چون مردم گاهی از پیشرفتتون میترسن و میخوان زمین بخورید. کارتونو بکنید و از نتیجه لذت ببرید

"این پست اصلا بی ادبی به پسرا نیستا! جنبه ی فمینیستی هم نداره. فقط حس کردم باید اینا رو بنویسم، همین. از نظر من ما جنس برترنداریم، ما همه با هم برابریم و هر کودوممون نقطه ضعفا و نقاط قوتی داریم"

Notes ۱
𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑮𝒊𝒗𝒆 𝑼𝒑

 

 

 

𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏

و من بهت اجازه نمیدم زمینم بزنی

𝑰'𝒍𝒍 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏' 𝒖𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅

من وقتی زمین میخورم به بلند شدن ادامه میدم

 

━─━────༺༻────━─━

"قبل از شروع بگم که اگه از پست جنبه ی بدی برداشت کردید فقط اخرشو بخونید"

دلم میخواست اینو پست کنم.. از صمیم قلبم متنفرم وقتی یکی از دوستای خودم خودشو دست کم میگیره. توی ویدئو گیم، میگه که اوه! خوب قبول کن که پسرا از دخترا بهترن

! درسته. اونا بهتر بودن ولی ماهم میریم و شکستشون میدیم، میگن که اسم اکانتتو اسم خودتو بزار که بفهمن دختری و ازت انتظار نداشته باشن.

من شخصا دختریم، که جذب کاراکترای قوی میشم. مخصوصا زنای قوی مه برخلاف ظرافتشون، قدرتمندم هستن. دلم میخواد مثل ملکه ی اژدها توی گیم اف ترونس وقتی یکی دست روم بلند میکنه بگم: دفعه ی بعدی که دست روم بلند کنی، اخرین باری میشه که دستی داری.

بحث بعدی

انتخاب رشته..

اوه نه تو نباید بری فلان رشته! چرا؟ چون برای فلان شغل برای یه دختر توی چامعه کار نیست. من شخصا قراره نشون بدم که اگرم برام اینجا کار نباشه، کشور دیگه هست. و برای هدفم حاضرم هرکاری بکنم.

حس میکنم حقمون پایمال شده، یا این چیزیه که از گذشته مونده، که ما همیشه جایگاه دومیم. مثل حکومت افغانستان که دخترا اجازه ی تحصیل ندارن. که این ینی کارای حقوق خوب برای مردا و حمالی برای زنا.

اما بزارید بگم. ما ها هیچوقت تسلیم نمیشیم، همون طور که مردا نمیشن. ممکنه زمین بخوریم، یه لیوان قهوه نیازداشته باشیم و یه روز تنهایی، ولی دوباره بلند میشیم و میجنگیم:)

 

حرف اصلیم اینه. چه به دخترا، چه به پسرا، به نقد منفی گوش ندید، راه خودتونو برید چون مردم گاهی از پیشرفتتون میترسن و میخوان زمین بخورید. کارتونو بکنید و از نتیجه لذت ببرید

"این پست اصلا بی ادبی به پسرا نیستا! جنبه ی فمینیستی هم نداره. فقط حس کردم باید اینا رو بنویسم، همین. از نظر من ما جنس برترنداریم، ما همه با هم برابریم و هر کودوممون نقطه ضعفا و نقاط قوتی داریم"

 

 

 

𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏

و من بهت اجازه نمیدم زمینم بزنی

𝑰'𝒍𝒍 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏' 𝒖𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒉𝒊𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅

من وقتی زمین میخورم به بلند شدن ادامه میدم

 

━─━────༺༻────━─━

"قبل از شروع بگم که اگه از پست جنبه ی بدی برداشت کردید فقط اخرشو بخونید"

دلم میخواست اینو پست کنم.. از صمیم قلبم متنفرم وقتی یکی از دوستای خودم خودشو دست کم میگیره. توی ویدئو گیم، میگه که اوه! خوب قبول کن که پسرا از دخترا بهترن

! درسته. اونا بهتر بودن ولی ماهم میریم و شکستشون میدیم، میگن که اسم اکانتتو اسم خودتو بزار که بفهمن دختری و ازت انتظار نداشته باشن.

من شخصا دختریم، که جذب کاراکترای قوی میشم. مخصوصا زنای قوی مه برخلاف ظرافتشون، قدرتمندم هستن. دلم میخواد مثل ملکه ی اژدها توی گیم اف ترونس وقتی یکی دست روم بلند میکنه بگم: دفعه ی بعدی که دست روم بلند کنی، اخرین باری میشه که دستی داری.

بحث بعدی

انتخاب رشته..

اوه نه تو نباید بری فلان رشته! چرا؟ چون برای فلان شغل برای یه دختر توی چامعه کار نیست. من شخصا قراره نشون بدم که اگرم برام اینجا کار نباشه، کشور دیگه هست. و برای هدفم حاضرم هرکاری بکنم.

حس میکنم حقمون پایمال شده، یا این چیزیه که از گذشته مونده، که ما همیشه جایگاه دومیم. مثل حکومت افغانستان که دخترا اجازه ی تحصیل ندارن. که این ینی کارای حقوق خوب برای مردا و حمالی برای زنا.

اما بزارید بگم. ما ها هیچوقت تسلیم نمیشیم، همون طور که مردا نمیشن. ممکنه زمین بخوریم، یه لیوان قهوه نیازداشته باشیم و یه روز تنهایی، ولی دوباره بلند میشیم و میجنگیم:)

 

حرف اصلیم اینه. چه به دخترا، چه به پسرا، به نقد منفی گوش ندید، راه خودتونو برید چون مردم گاهی از پیشرفتتون میترسن و میخوان زمین بخورید. کارتونو بکنید و از نتیجه لذت ببرید

"این پست اصلا بی ادبی به پسرا نیستا! جنبه ی فمینیستی هم نداره. فقط حس کردم باید اینا رو بنویسم، همین. از نظر من ما جنس برترنداریم، ما همه با هم برابریم و هر کودوممون نقطه ضعفا و نقاط قوتی داریم"

Notes ۱
۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Maglonya ~♡
    Maglonya ~♡ میگه :

    جالبه که همین امروز داشتم یه خروار مطلب در مورد همین بحث فمینیستی و اتفاقا و محدودیت های ناجوری که فقط بابت یه کروموزوم متفاوت به وجود اومده می‌خوندم... کی قراره این دنیا اصلاح شه؟...

     

    (می‌دونم این که امید داشته باشی به این که یه روزی همه‌چی خوب می‌شه و بعدشم جلوی همه زورگوییا سر خم کنی و آخ نگی حماقت محظه... ولی بازم، این قضاوتا نباید وجود داشته باشن...)

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    راستش اره، اصلا منطقی نیست که فقط برای جنسیت تبعیض قائل بشن، چون ما دختر بدنیا اومدیم ینی جنس ناقصیم؟ بدرد نمیخوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">