...Live inside of Mine


پست شده در Monday, 15 Shahrivar 1400
views : ۷۸
Publish at : 11:30
Follow Me

موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

این یکی اهنگ که دلم میخواست گوشش کنید:)

 

نمیدونم چند نفرتون اینجا این سبک موسیقی که من گوش میدمو گوش میکنید، اما الان میخوام اون سبکای پاپ و رپ رو کنار بزاریم،‌یکم بریم سراغ سبک راک.

 

تصور همه از سبک راک چیه؟

وقتی گفتم راک یاد اون گیتار برقیا و تبلا و جاز و اون همه داد و بیداد و وحشی گری افتادید؟

راک این نیست. اینی که تصورته سبک "راک اند رول" عه

ژسبکای مختلفی از راک داریم

الترناتیو راک

راک اند پاپ

راک هیپ هاپ 

و دیگه ژانراش.

جلوه ی سبک راک، حداقل از نظر ایرانیا یه چیز شیطان پرستی تلقی شده. درسته که این جور اهنگا توی هر سبکی پیدا میشن ولی چون راک سبک خشنیه، همه میگن که بیشتر خواننده هاش دیوانن.

منکرش نمیشم اما بیشتر خواننده هاش دیوانه نیستن

مثلا خواننده اصلی بند معروف لینکین پارک که احتمالا خیلیا اسمشونو شنیدن چندسال پیش خودکشی کرد و مرد.

 

از اینا بگذریم، چقدر از این سبک و بندای خفنی که توشن میدونید؟

فکر میکنید یه سری خواننده از خدا بیخبر دارن ملت رو برای کارای اشتباه تشویق میکنن؟ سخت در اشتباهی

اول این پست یه اهنگ گذاشتم، حتما گوشش کن، ترجمشم وقتی صحبت هام کامل تموم شد ادامه این مطلب میزارم

 

الان خیلیا میان میگن نه و موضوع ریورس اهنگو پیش میکشن

همونی که اگه اهنگو برعکس کنی حرفای دیگه ای میزنه.

خوب ، اهنگایی رو گوش کن که درحالت عادی دارن بهت انگیزه میدن، و راستشو بخواید قبول نمیکنم، مغز انسان حرف اهنگی که درحالت عادی داره میگه به زندگیت امید داشته باش رو قبول نمیکنه، اون وقت باید اهنگ برعکسی که داره حرف دیگه رو میزنه قبول کنه؟ ذهن انسان پیچیدست

 

بندای راک و پاپ زیادی هستن که به معنای واقعی دارن بهت زندگی کردنو یاد میدن، دارن بهت امید میدن. برای زندگی بهتر، برای ادامه دادن

 

دیروز البوم جدید ایمجین دراگونز به اسم Mercury منتشر شد، دوازده اهنگ ، لیریکسای تک به تکشونو خط به خط خوندم، دنبال کردم.. توی همشون داشت بهت میگفت چقدر ارزش داری، چقدر بزرگی و قدر خودتو بدون.

توی یکیشون میگفت

مهم نیست مردم چه طوری ببیننم، وقتی همه چیز گفته و پرداخته شد، من هنوزم شماره یک خودم میمونم

 

واقعا یه همچین بندی میتونه به ادم بگه برو کار خلاف کن؟ بیاید زحماتشونو فقط به خاطر سبک خوندنشون زیر سوال نبریم.

 

سبک راک شاید مثل پاپ خفن نباشه

مثل کی پاپ اعضای گنگ نداشته باشه

مثل هیپ هاپ دنس نباشه

ولی انگیزه توش زیاده، تنها سبکیه که خیلی کم راجب عشق و عاشقی میخونن، و اگه بند درستی توش پیدا کنید و واردش بشید میتونه شیرین ترین سبک موسیقی باشه:)

 

 

میخوام یه چندتا بند بهتون معرفی کنم که "شاید" فقط "شاید" یکی که به حرفای من علاقه مند شده بره گوش بده و "شاید" لذت ببره

 

Imagin Dragons

Panic!At the Disco

Starset

The Score

Fall out Boy

Skillet

(این یکی یکم  سبکشون تنده شاید لذت نبرید)

Twenty one pilots

(اینا رپ میخونن ولی کارشون محشره، خیلی وقتا کاراشون روزمو میسازه:)

 

در کل حرفم اینه که .. موزیک چیزیه که مردم دنیارو، هرجا، هرچقدرم دور از هم باشن بهم مرتبط میکنه، مثل سولمیت ها:) سعی کنیم سبکمونو پیدا کنیم

 

در اخرم معنی اهنگ ابتدای پسته، امیدوارم مثل من غرق این اهنگ بشین.. این اهنگ یه انیمیشن کوتاهیم داره توی یوتیوب که اگه مایل باشید لینکشو میدم برید ببینید و اشکتون دراد

 

 

Two hearts, one valve
دو قلب، یک دریچه
Pumpin' the blood, we were the flood
پمپاژ شدنه خون، ما جاری بودیم
We were the body and Two lives, one life
ما دو روح در یک بدن بودیم،یک زندگی داشتیم
Stickin' it out, lettin' you down
Makin' it right
به کارام ادامه دادم، گذاشتم نا امید بشی،درستش میکنم
Seasons, they will change
فصلا تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی باعث بزرگ شدنت میشه
Dreams will make you cry, cry, cry
رویاها به گریه میندازنت، گریه ، گریه،گریه
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نخواهد مرد
I know that ooh, 
من اینو میدونم،
birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
آه، امیدوارم که دوباره ببینمت
Sunsets, sunrises
غروب ها، طلوع ها
Livin' the dream, watchin' the leaves
تو رویا زندگی کردن، تماشای برگها
Changin' the seasons
تغییر فصل ها
Some nights I think of you
بعضی شبا بهت فکر میکنم
Relivin' the past, wishin' it'd last
گذشته رو مرور میکنم، ارزو میکنم که ای کاش هنوز هم همه چی مثل قبل بود
Wishin' and dreamin'
آرزو میکنم و خیالبافی میکنم
Seasons, they will change
فصل ها، تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی کردن بزرگت میکنه
Death can make you hard, hard, hard
مرگ میتونه تورو سرسخت کنه، سخت،سخت
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نمیمیره
I know that ooh, birds fly in every direction
من اینو میدونم، پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
امیدوارم ک دوباره ببینمت
Ooh, birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, so fly high, so fly high
پس بلندپروازی کن، بلندپروازی کن

When the moon is lookin' down k
وقتی ماه داره به پایین نگاه میکنه
Shine that light up on your ground
نورشو به زمینت میتابونه
I'm flyin' up to let you see
پرواز میکنم و بالاتر میرم تا بذارم ببینی
That the shadow cast is me
چیزی که منو غمگین کرده مسببش خودمم

Notes ۵
پست شده در Monday, 15 Shahrivar 1400
views : ۷۸
Publish at : 11:30
Follow Me

موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

این یکی اهنگ که دلم میخواست گوشش کنید:)

 

نمیدونم چند نفرتون اینجا این سبک موسیقی که من گوش میدمو گوش میکنید، اما الان میخوام اون سبکای پاپ و رپ رو کنار بزاریم،‌یکم بریم سراغ سبک راک.

 

تصور همه از سبک راک چیه؟

وقتی گفتم راک یاد اون گیتار برقیا و تبلا و جاز و اون همه داد و بیداد و وحشی گری افتادید؟

راک این نیست. اینی که تصورته سبک "راک اند رول" عه

ژسبکای مختلفی از راک داریم

الترناتیو راک

راک اند پاپ

راک هیپ هاپ 

و دیگه ژانراش.

جلوه ی سبک راک، حداقل از نظر ایرانیا یه چیز شیطان پرستی تلقی شده. درسته که این جور اهنگا توی هر سبکی پیدا میشن ولی چون راک سبک خشنیه، همه میگن که بیشتر خواننده هاش دیوانن.

منکرش نمیشم اما بیشتر خواننده هاش دیوانه نیستن

مثلا خواننده اصلی بند معروف لینکین پارک که احتمالا خیلیا اسمشونو شنیدن چندسال پیش خودکشی کرد و مرد.

 

از اینا بگذریم، چقدر از این سبک و بندای خفنی که توشن میدونید؟

فکر میکنید یه سری خواننده از خدا بیخبر دارن ملت رو برای کارای اشتباه تشویق میکنن؟ سخت در اشتباهی

اول این پست یه اهنگ گذاشتم، حتما گوشش کن، ترجمشم وقتی صحبت هام کامل تموم شد ادامه این مطلب میزارم

 

الان خیلیا میان میگن نه و موضوع ریورس اهنگو پیش میکشن

همونی که اگه اهنگو برعکس کنی حرفای دیگه ای میزنه.

خوب ، اهنگایی رو گوش کن که درحالت عادی دارن بهت انگیزه میدن، و راستشو بخواید قبول نمیکنم، مغز انسان حرف اهنگی که درحالت عادی داره میگه به زندگیت امید داشته باش رو قبول نمیکنه، اون وقت باید اهنگ برعکسی که داره حرف دیگه رو میزنه قبول کنه؟ ذهن انسان پیچیدست

 

بندای راک و پاپ زیادی هستن که به معنای واقعی دارن بهت زندگی کردنو یاد میدن، دارن بهت امید میدن. برای زندگی بهتر، برای ادامه دادن

 

دیروز البوم جدید ایمجین دراگونز به اسم Mercury منتشر شد، دوازده اهنگ ، لیریکسای تک به تکشونو خط به خط خوندم، دنبال کردم.. توی همشون داشت بهت میگفت چقدر ارزش داری، چقدر بزرگی و قدر خودتو بدون.

توی یکیشون میگفت

مهم نیست مردم چه طوری ببیننم، وقتی همه چیز گفته و پرداخته شد، من هنوزم شماره یک خودم میمونم

 

واقعا یه همچین بندی میتونه به ادم بگه برو کار خلاف کن؟ بیاید زحماتشونو فقط به خاطر سبک خوندنشون زیر سوال نبریم.

 

سبک راک شاید مثل پاپ خفن نباشه

مثل کی پاپ اعضای گنگ نداشته باشه

مثل هیپ هاپ دنس نباشه

ولی انگیزه توش زیاده، تنها سبکیه که خیلی کم راجب عشق و عاشقی میخونن، و اگه بند درستی توش پیدا کنید و واردش بشید میتونه شیرین ترین سبک موسیقی باشه:)

 

 

میخوام یه چندتا بند بهتون معرفی کنم که "شاید" فقط "شاید" یکی که به حرفای من علاقه مند شده بره گوش بده و "شاید" لذت ببره

 

Imagin Dragons

Panic!At the Disco

Starset

The Score

Fall out Boy

Skillet

(این یکی یکم  سبکشون تنده شاید لذت نبرید)

Twenty one pilots

(اینا رپ میخونن ولی کارشون محشره، خیلی وقتا کاراشون روزمو میسازه:)

 

در کل حرفم اینه که .. موزیک چیزیه که مردم دنیارو، هرجا، هرچقدرم دور از هم باشن بهم مرتبط میکنه، مثل سولمیت ها:) سعی کنیم سبکمونو پیدا کنیم

 

در اخرم معنی اهنگ ابتدای پسته، امیدوارم مثل من غرق این اهنگ بشین.. این اهنگ یه انیمیشن کوتاهیم داره توی یوتیوب که اگه مایل باشید لینکشو میدم برید ببینید و اشکتون دراد

 

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

Two hearts, one valve
دو قلب، یک دریچه
Pumpin' the blood, we were the flood
پمپاژ شدنه خون، ما جاری بودیم
We were the body and Two lives, one life
ما دو روح در یک بدن بودیم،یک زندگی داشتیم
Stickin' it out, lettin' you down
Makin' it right
به کارام ادامه دادم، گذاشتم نا امید بشی،درستش میکنم
Seasons, they will change
فصلا تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی باعث بزرگ شدنت میشه
Dreams will make you cry, cry, cry
رویاها به گریه میندازنت، گریه ، گریه،گریه
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نخواهد مرد
I know that ooh, 
من اینو میدونم،
birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
آه، امیدوارم که دوباره ببینمت
Sunsets, sunrises
غروب ها، طلوع ها
Livin' the dream, watchin' the leaves
تو رویا زندگی کردن، تماشای برگها
Changin' the seasons
تغییر فصل ها
Some nights I think of you
بعضی شبا بهت فکر میکنم
Relivin' the past, wishin' it'd last
گذشته رو مرور میکنم، ارزو میکنم که ای کاش هنوز هم همه چی مثل قبل بود
Wishin' and dreamin'
آرزو میکنم و خیالبافی میکنم
Seasons, they will change
فصل ها، تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی کردن بزرگت میکنه
Death can make you hard, hard, hard
مرگ میتونه تورو سرسخت کنه، سخت،سخت
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نمیمیره
I know that ooh, birds fly in every direction
من اینو میدونم، پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
امیدوارم ک دوباره ببینمت
Ooh, birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, so fly high, so fly high
پس بلندپروازی کن، بلندپروازی کن

When the moon is lookin' down k
وقتی ماه داره به پایین نگاه میکنه
Shine that light up on your ground
نورشو به زمینت میتابونه
I'm flyin' up to let you see
پرواز میکنم و بالاتر میرم تا بذارم ببینی
That the shadow cast is me
چیزی که منو غمگین کرده مسببش خودمم

Notes ۵
موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
موسیقی،عامل پیوند ادمیان...!

این یکی اهنگ که دلم میخواست گوشش کنید:)

 

نمیدونم چند نفرتون اینجا این سبک موسیقی که من گوش میدمو گوش میکنید، اما الان میخوام اون سبکای پاپ و رپ رو کنار بزاریم،‌یکم بریم سراغ سبک راک.

 

تصور همه از سبک راک چیه؟

وقتی گفتم راک یاد اون گیتار برقیا و تبلا و جاز و اون همه داد و بیداد و وحشی گری افتادید؟

راک این نیست. اینی که تصورته سبک "راک اند رول" عه

ژسبکای مختلفی از راک داریم

الترناتیو راک

راک اند پاپ

راک هیپ هاپ 

و دیگه ژانراش.

جلوه ی سبک راک، حداقل از نظر ایرانیا یه چیز شیطان پرستی تلقی شده. درسته که این جور اهنگا توی هر سبکی پیدا میشن ولی چون راک سبک خشنیه، همه میگن که بیشتر خواننده هاش دیوانن.

منکرش نمیشم اما بیشتر خواننده هاش دیوانه نیستن

مثلا خواننده اصلی بند معروف لینکین پارک که احتمالا خیلیا اسمشونو شنیدن چندسال پیش خودکشی کرد و مرد.

 

از اینا بگذریم، چقدر از این سبک و بندای خفنی که توشن میدونید؟

فکر میکنید یه سری خواننده از خدا بیخبر دارن ملت رو برای کارای اشتباه تشویق میکنن؟ سخت در اشتباهی

اول این پست یه اهنگ گذاشتم، حتما گوشش کن، ترجمشم وقتی صحبت هام کامل تموم شد ادامه این مطلب میزارم

 

الان خیلیا میان میگن نه و موضوع ریورس اهنگو پیش میکشن

همونی که اگه اهنگو برعکس کنی حرفای دیگه ای میزنه.

خوب ، اهنگایی رو گوش کن که درحالت عادی دارن بهت انگیزه میدن، و راستشو بخواید قبول نمیکنم، مغز انسان حرف اهنگی که درحالت عادی داره میگه به زندگیت امید داشته باش رو قبول نمیکنه، اون وقت باید اهنگ برعکسی که داره حرف دیگه رو میزنه قبول کنه؟ ذهن انسان پیچیدست

 

بندای راک و پاپ زیادی هستن که به معنای واقعی دارن بهت زندگی کردنو یاد میدن، دارن بهت امید میدن. برای زندگی بهتر، برای ادامه دادن

 

دیروز البوم جدید ایمجین دراگونز به اسم Mercury منتشر شد، دوازده اهنگ ، لیریکسای تک به تکشونو خط به خط خوندم، دنبال کردم.. توی همشون داشت بهت میگفت چقدر ارزش داری، چقدر بزرگی و قدر خودتو بدون.

توی یکیشون میگفت

مهم نیست مردم چه طوری ببیننم، وقتی همه چیز گفته و پرداخته شد، من هنوزم شماره یک خودم میمونم

 

واقعا یه همچین بندی میتونه به ادم بگه برو کار خلاف کن؟ بیاید زحماتشونو فقط به خاطر سبک خوندنشون زیر سوال نبریم.

 

سبک راک شاید مثل پاپ خفن نباشه

مثل کی پاپ اعضای گنگ نداشته باشه

مثل هیپ هاپ دنس نباشه

ولی انگیزه توش زیاده، تنها سبکیه که خیلی کم راجب عشق و عاشقی میخونن، و اگه بند درستی توش پیدا کنید و واردش بشید میتونه شیرین ترین سبک موسیقی باشه:)

 

 

میخوام یه چندتا بند بهتون معرفی کنم که "شاید" فقط "شاید" یکی که به حرفای من علاقه مند شده بره گوش بده و "شاید" لذت ببره

 

Imagin Dragons

Panic!At the Disco

Starset

The Score

Fall out Boy

Skillet

(این یکی یکم  سبکشون تنده شاید لذت نبرید)

Twenty one pilots

(اینا رپ میخونن ولی کارشون محشره، خیلی وقتا کاراشون روزمو میسازه:)

 

در کل حرفم اینه که .. موزیک چیزیه که مردم دنیارو، هرجا، هرچقدرم دور از هم باشن بهم مرتبط میکنه، مثل سولمیت ها:) سعی کنیم سبکمونو پیدا کنیم

 

در اخرم معنی اهنگ ابتدای پسته، امیدوارم مثل من غرق این اهنگ بشین.. این اهنگ یه انیمیشن کوتاهیم داره توی یوتیوب که اگه مایل باشید لینکشو میدم برید ببینید و اشکتون دراد

 

 

Two hearts, one valve
دو قلب، یک دریچه
Pumpin' the blood, we were the flood
پمپاژ شدنه خون، ما جاری بودیم
We were the body and Two lives, one life
ما دو روح در یک بدن بودیم،یک زندگی داشتیم
Stickin' it out, lettin' you down
Makin' it right
به کارام ادامه دادم، گذاشتم نا امید بشی،درستش میکنم
Seasons, they will change
فصلا تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی باعث بزرگ شدنت میشه
Dreams will make you cry, cry, cry
رویاها به گریه میندازنت، گریه ، گریه،گریه
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نخواهد مرد
I know that ooh, 
من اینو میدونم،
birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
آه، امیدوارم که دوباره ببینمت
Sunsets, sunrises
غروب ها، طلوع ها
Livin' the dream, watchin' the leaves
تو رویا زندگی کردن، تماشای برگها
Changin' the seasons
تغییر فصل ها
Some nights I think of you
بعضی شبا بهت فکر میکنم
Relivin' the past, wishin' it'd last
گذشته رو مرور میکنم، ارزو میکنم که ای کاش هنوز هم همه چی مثل قبل بود
Wishin' and dreamin'
آرزو میکنم و خیالبافی میکنم
Seasons, they will change
فصل ها، تغییر خواهند کرد
Life will make you grow
زندگی کردن بزرگت میکنه
Death can make you hard, hard, hard
مرگ میتونه تورو سرسخت کنه، سخت،سخت
Everything is temporary
همه چیز موقتیه
Everything will slide
همه چیز از دست خواهد رفت
Love will never die, die, die
اما عشق هرگز نمیمیره
I know that ooh, birds fly in every direction
من اینو میدونم، پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, I hope to see you again
امیدوارم ک دوباره ببینمت
Ooh, birds fly in every direction
پرنده ها تو جهتای مختلفی پرواز میکنن
Ooh, so fly high, so fly high
پس بلندپروازی کن، بلندپروازی کن

When the moon is lookin' down k
وقتی ماه داره به پایین نگاه میکنه
Shine that light up on your ground
نورشو به زمینت میتابونه
I'm flyin' up to let you see
پرواز میکنم و بالاتر میرم تا بذارم ببینی
That the shadow cast is me
چیزی که منو غمگین کرده مسببش خودمم

Notes ۵
۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Amber Boy
    Amber Boy میگه :
    سلام خوبی؟ چقدر تو پستات خوبه چرا لینک فالو رو نزاشتی درست ؟ 😍
  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    سلام خوبید شما^^؟
    سال نوتون مبارک:) خوشحالم خوشتون اومده کم پیش میاد همچین نظراتی بشنوم:)
    +لینک فالو هستا:--:؟
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    سلاااام آیاکا ♡♡

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    سلاممم >-------<
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    تو نماشا یه نفر اسم کانال ش اینه 

    "کی پاپ اگه قرار بود به کسی امید بده به مردم خودش امید میداد که هر روز یکی خودکشی میکنه "

    میخواستم بهش بگم حرف ت مثل اینکه کل ایرانی ها میدونند تتلو چرا اینقدر تتو داره 

    و بله باید به سبک همدیگه احترام بزاریم 

    برای من خود قران هم  یه نوع اهنگ دلنشین :) 

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    درسته، یکی تتلو گوش میده، یکی راک یکیم اصلا اهنگ گوش نمیده، همه انسانیم و باید توجه کنیم به این نکته:)
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    بسی جالب من فقط فکر میکردم راک فقط راک اند رول 

    و تو انیمیشن دختران اکواسترا که این سبکی اهنگ میزدند 

    اشنا شدم 

    بسی جالب بود 

    فقط اونجا که با بقیه مقایسه کردی که فلان رو نداره خخخخ

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    درسته توی اکواستریا گرلز هم سبک راک داشت توش، کلا راک سبک وسیعیه.
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    و یه پست باحال دیگه از کسی که اسم ش رو نمیدونم 

    و خوشحال میشم که اسم مستعار ش رو بدونم :)

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    عام، خوب میتونی منو آیاکا صدا کنی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">