...Live inside of Mine


پست شده در Friday, 19 Shahrivar 1400
views : ۷۸
Publish at : 10:04
Follow Me

تاثیرگذار بود...؟

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

گاهی ادمایی دور و برمون هستن که درحالت عادی حالمونو نمیپرسن، باهامون کاری ندارن، حرفی نمیزنن . گاهیم غیرمستقیم بهمون بدی میکنن، ولی وقتی کارشون گیر کنه یا یکیه بخوان که بیان براشون از بدبختیاشون بگن میان سمت ما

 

گاهی منه Intp انقدر عوضی میشم که دلم میخواد سالها درس بخونم 

سالها تلاش و مشقت رو پشت سر بزارم و روانشناس بشم فقط مخصوص این ادما، که بیان پیشم از درداشون بگن و من بگم خوب به کتفم:)

البته که کار درستی نیست ولی وقتی خود منم مشکلات دارم، دلیلی نمیبینم وقتمو بزارم واسه تویی که حتی در حالت عادی اصلا وجود من یادت نمیاد.

اون طوری قراره مکالمه این طوری پیش بره

-این مشکلو دارم اون مشکلو دارم اینجا بدبختی اونجا بدبختی

+تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

 

اما الان نمیخوام به اون بپردازم. قصد دارم به نقطه ی مثبت این قضیه نگاه کنم

ینی اونایی که 

درحالت عادی هواتو دارن

توی مشکلات پشتتن

مود بد و ناراحتی تو براشون ارزشمنده

توی مود بد سعی میکنن شادت کنن

توی مود شادت باهات میخندن

 

 

اگه یه همچین ادمی دورته، وقتی مشکلی داره و ناراحته، وظیفته که کمکش کنی

نمیگم اگه میتونی کمکش کن

میگم وظیفته کمکش کنی، چون اون کرده و دیگه نوبتیم باشه نوبت توعه

اگه نمیتونی به حرفاش گوش کن، کنارش باش، گاهی ادما فقط نیازه بدونن یکی میبینتشون و به حرفاشون گوش میده

 

اگه همچین کسی رو کنارتون دارید،‌حتما سفت بچسبیدش چون دیگه گیر نمیاد:)

یه دوست خوب کسیه که به حرفات گوش بده و بهت بگه تنها نیستی

و اگه همچین کسی پیشت هست، مطمئن باش وضعت از خیلیا بهتره

 

ممکنه دوستیتون روزی از بین بره، ممکنه هم نره،‌اما چیزی که میمونه و قراره روزی بهش فکر کنی و یه لبخند بزنی خاطراتیه که ساختی.

قرار نیست به اینده یا گذشته نگاه کنیم، قراره بچسبیم به حال،چیزی که داری، چیزی که الان همراهته

 

 

امیدوارم یه روزی هممون یکی یه دونه از این دوستا بیابیم:)

Notes ۵
پست شده در Friday, 19 Shahrivar 1400
views : ۷۸
Publish at : 10:04
Follow Me

تاثیرگذار بود...؟

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
تاثیرگذار بود...؟

 

گاهی ادمایی دور و برمون هستن که درحالت عادی حالمونو نمیپرسن، باهامون کاری ندارن، حرفی نمیزنن . گاهیم غیرمستقیم بهمون بدی میکنن، ولی وقتی کارشون گیر کنه یا یکیه بخوان که بیان براشون از بدبختیاشون بگن میان سمت ما

 

گاهی منه Intp انقدر عوضی میشم که دلم میخواد سالها درس بخونم 

سالها تلاش و مشقت رو پشت سر بزارم و روانشناس بشم فقط مخصوص این ادما، که بیان پیشم از درداشون بگن و من بگم خوب به کتفم:)

البته که کار درستی نیست ولی وقتی خود منم مشکلات دارم، دلیلی نمیبینم وقتمو بزارم واسه تویی که حتی در حالت عادی اصلا وجود من یادت نمیاد.

اون طوری قراره مکالمه این طوری پیش بره

-این مشکلو دارم اون مشکلو دارم اینجا بدبختی اونجا بدبختی

+تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

 

اما الان نمیخوام به اون بپردازم. قصد دارم به نقطه ی مثبت این قضیه نگاه کنم

ینی اونایی که 

درحالت عادی هواتو دارن

توی مشکلات پشتتن

مود بد و ناراحتی تو براشون ارزشمنده

توی مود بد سعی میکنن شادت کنن

توی مود شادت باهات میخندن

 

 

اگه یه همچین ادمی دورته، وقتی مشکلی داره و ناراحته، وظیفته که کمکش کنی

نمیگم اگه میتونی کمکش کن

میگم وظیفته کمکش کنی، چون اون کرده و دیگه نوبتیم باشه نوبت توعه

اگه نمیتونی به حرفاش گوش کن، کنارش باش، گاهی ادما فقط نیازه بدونن یکی میبینتشون و به حرفاشون گوش میده

 

اگه همچین کسی رو کنارتون دارید،‌حتما سفت بچسبیدش چون دیگه گیر نمیاد:)

یه دوست خوب کسیه که به حرفات گوش بده و بهت بگه تنها نیستی

و اگه همچین کسی پیشت هست، مطمئن باش وضعت از خیلیا بهتره

 

ممکنه دوستیتون روزی از بین بره، ممکنه هم نره،‌اما چیزی که میمونه و قراره روزی بهش فکر کنی و یه لبخند بزنی خاطراتیه که ساختی.

قرار نیست به اینده یا گذشته نگاه کنیم، قراره بچسبیم به حال،چیزی که داری، چیزی که الان همراهته

 

 

امیدوارم یه روزی هممون یکی یه دونه از این دوستا بیابیم:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

گاهی ادمایی دور و برمون هستن که درحالت عادی حالمونو نمیپرسن، باهامون کاری ندارن، حرفی نمیزنن . گاهیم غیرمستقیم بهمون بدی میکنن، ولی وقتی کارشون گیر کنه یا یکیه بخوان که بیان براشون از بدبختیاشون بگن میان سمت ما

 

گاهی منه Intp انقدر عوضی میشم که دلم میخواد سالها درس بخونم 

سالها تلاش و مشقت رو پشت سر بزارم و روانشناس بشم فقط مخصوص این ادما، که بیان پیشم از درداشون بگن و من بگم خوب به کتفم:)

البته که کار درستی نیست ولی وقتی خود منم مشکلات دارم، دلیلی نمیبینم وقتمو بزارم واسه تویی که حتی در حالت عادی اصلا وجود من یادت نمیاد.

اون طوری قراره مکالمه این طوری پیش بره

-این مشکلو دارم اون مشکلو دارم اینجا بدبختی اونجا بدبختی

+تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

 

اما الان نمیخوام به اون بپردازم. قصد دارم به نقطه ی مثبت این قضیه نگاه کنم

ینی اونایی که 

درحالت عادی هواتو دارن

توی مشکلات پشتتن

مود بد و ناراحتی تو براشون ارزشمنده

توی مود بد سعی میکنن شادت کنن

توی مود شادت باهات میخندن

 

 

اگه یه همچین ادمی دورته، وقتی مشکلی داره و ناراحته، وظیفته که کمکش کنی

نمیگم اگه میتونی کمکش کن

میگم وظیفته کمکش کنی، چون اون کرده و دیگه نوبتیم باشه نوبت توعه

اگه نمیتونی به حرفاش گوش کن، کنارش باش، گاهی ادما فقط نیازه بدونن یکی میبینتشون و به حرفاشون گوش میده

 

اگه همچین کسی رو کنارتون دارید،‌حتما سفت بچسبیدش چون دیگه گیر نمیاد:)

یه دوست خوب کسیه که به حرفات گوش بده و بهت بگه تنها نیستی

و اگه همچین کسی پیشت هست، مطمئن باش وضعت از خیلیا بهتره

 

ممکنه دوستیتون روزی از بین بره، ممکنه هم نره،‌اما چیزی که میمونه و قراره روزی بهش فکر کنی و یه لبخند بزنی خاطراتیه که ساختی.

قرار نیست به اینده یا گذشته نگاه کنیم، قراره بچسبیم به حال،چیزی که داری، چیزی که الان همراهته

 

 

امیدوارم یه روزی هممون یکی یه دونه از این دوستا بیابیم:)

Notes ۵
تاثیرگذار بود...؟

تاثیرگذار بود...؟

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
تاثیرگذار بود...؟

 

گاهی ادمایی دور و برمون هستن که درحالت عادی حالمونو نمیپرسن، باهامون کاری ندارن، حرفی نمیزنن . گاهیم غیرمستقیم بهمون بدی میکنن، ولی وقتی کارشون گیر کنه یا یکیه بخوان که بیان براشون از بدبختیاشون بگن میان سمت ما

 

گاهی منه Intp انقدر عوضی میشم که دلم میخواد سالها درس بخونم 

سالها تلاش و مشقت رو پشت سر بزارم و روانشناس بشم فقط مخصوص این ادما، که بیان پیشم از درداشون بگن و من بگم خوب به کتفم:)

البته که کار درستی نیست ولی وقتی خود منم مشکلات دارم، دلیلی نمیبینم وقتمو بزارم واسه تویی که حتی در حالت عادی اصلا وجود من یادت نمیاد.

اون طوری قراره مکالمه این طوری پیش بره

-این مشکلو دارم اون مشکلو دارم اینجا بدبختی اونجا بدبختی

+تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

 

اما الان نمیخوام به اون بپردازم. قصد دارم به نقطه ی مثبت این قضیه نگاه کنم

ینی اونایی که 

درحالت عادی هواتو دارن

توی مشکلات پشتتن

مود بد و ناراحتی تو براشون ارزشمنده

توی مود بد سعی میکنن شادت کنن

توی مود شادت باهات میخندن

 

 

اگه یه همچین ادمی دورته، وقتی مشکلی داره و ناراحته، وظیفته که کمکش کنی

نمیگم اگه میتونی کمکش کن

میگم وظیفته کمکش کنی، چون اون کرده و دیگه نوبتیم باشه نوبت توعه

اگه نمیتونی به حرفاش گوش کن، کنارش باش، گاهی ادما فقط نیازه بدونن یکی میبینتشون و به حرفاشون گوش میده

 

اگه همچین کسی رو کنارتون دارید،‌حتما سفت بچسبیدش چون دیگه گیر نمیاد:)

یه دوست خوب کسیه که به حرفات گوش بده و بهت بگه تنها نیستی

و اگه همچین کسی پیشت هست، مطمئن باش وضعت از خیلیا بهتره

 

ممکنه دوستیتون روزی از بین بره، ممکنه هم نره،‌اما چیزی که میمونه و قراره روزی بهش فکر کنی و یه لبخند بزنی خاطراتیه که ساختی.

قرار نیست به اینده یا گذشته نگاه کنیم، قراره بچسبیم به حال،چیزی که داری، چیزی که الان همراهته

 

 

امیدوارم یه روزی هممون یکی یه دونه از این دوستا بیابیم:)

 

گاهی ادمایی دور و برمون هستن که درحالت عادی حالمونو نمیپرسن، باهامون کاری ندارن، حرفی نمیزنن . گاهیم غیرمستقیم بهمون بدی میکنن، ولی وقتی کارشون گیر کنه یا یکیه بخوان که بیان براشون از بدبختیاشون بگن میان سمت ما

 

گاهی منه Intp انقدر عوضی میشم که دلم میخواد سالها درس بخونم 

سالها تلاش و مشقت رو پشت سر بزارم و روانشناس بشم فقط مخصوص این ادما، که بیان پیشم از درداشون بگن و من بگم خوب به کتفم:)

البته که کار درستی نیست ولی وقتی خود منم مشکلات دارم، دلیلی نمیبینم وقتمو بزارم واسه تویی که حتی در حالت عادی اصلا وجود من یادت نمیاد.

اون طوری قراره مکالمه این طوری پیش بره

-این مشکلو دارم اون مشکلو دارم اینجا بدبختی اونجا بدبختی

+تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود

 

اما الان نمیخوام به اون بپردازم. قصد دارم به نقطه ی مثبت این قضیه نگاه کنم

ینی اونایی که 

درحالت عادی هواتو دارن

توی مشکلات پشتتن

مود بد و ناراحتی تو براشون ارزشمنده

توی مود بد سعی میکنن شادت کنن

توی مود شادت باهات میخندن

 

 

اگه یه همچین ادمی دورته، وقتی مشکلی داره و ناراحته، وظیفته که کمکش کنی

نمیگم اگه میتونی کمکش کن

میگم وظیفته کمکش کنی، چون اون کرده و دیگه نوبتیم باشه نوبت توعه

اگه نمیتونی به حرفاش گوش کن، کنارش باش، گاهی ادما فقط نیازه بدونن یکی میبینتشون و به حرفاشون گوش میده

 

اگه همچین کسی رو کنارتون دارید،‌حتما سفت بچسبیدش چون دیگه گیر نمیاد:)

یه دوست خوب کسیه که به حرفات گوش بده و بهت بگه تنها نیستی

و اگه همچین کسی پیشت هست، مطمئن باش وضعت از خیلیا بهتره

 

ممکنه دوستیتون روزی از بین بره، ممکنه هم نره،‌اما چیزی که میمونه و قراره روزی بهش فکر کنی و یه لبخند بزنی خاطراتیه که ساختی.

قرار نیست به اینده یا گذشته نگاه کنیم، قراره بچسبیم به حال،چیزی که داری، چیزی که الان همراهته

 

 

امیدوارم یه روزی هممون یکی یه دونه از این دوستا بیابیم:)

Notes ۵
۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Fira ☆
    Fira ☆ میگه :

    _ گرفتن ازت _

    سپاس 

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    قربانت
  • Fira ☆
    Fira ☆ میگه :

    همونم خوبه 

    بده بزنیم بر بدن 

     

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    _دادن اب پرتغال بهت_
  • ناشناس
    ناشناس میگه :

    چسبیدن بهت*

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    چلوندنت:)
  • Fira ☆
    Fira ☆ میگه :

    ای کاش ادمای اطرافم یاد بگیرن خوشحالی رو باید با بقیه شریک شد 

    نه فقط مشکلات رو 

    به سلامتی روزی که همچین دوستای داشته باشیم 

    چیز 🍻

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    به سلامتی
    فقط داداش
    من اینجا اب پرتغال دارم بزنی بر بدن
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    بسیار زیبا 

    به سلامتی همچین دوست هایی 

    و همچین ما هم از دوست ها باشیم 

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    درسته، یه همچین دوستی بودن خیلی بهتره:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">