...Live inside of Mine


پست شده در Monday, 29 Shahrivar 1400
views : ۱۳۱
Publish at : 06:22
Follow Me

با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

 

 

دوست داشتم ترجمه این اهنگ رو بزارم:)

راستشو بخواید، خیلی اهنگ قشنگ و مودی برای درونگراهایی مثل ماست که به اینترنت پناه اوردیم:)

 

I've been locked in the locker

من توی قفل زندانی شده بودم
I was picked last in soccer

توی فوتبال همیشه اخرین نفر انتخاب میشدم
And they say that it's all fun

و میگن که همش شوخیه
But their fun, it ain't fun, man, I'm done

ولی شوخی اونا، دیگه شوخی نیست، پسر، دیگه بسمه
And I know we're all different

و من میدونم هممون متفاوتیم
Our beliefs and religions

باورها و اعتقاداتمون
But I don't see the difference

ولی من تفاوتی نمیبینم
In me, you

توی من.. و تو
So if you've had enough, then

 اگه توهم خسته شدی.. پس

Come to the land of the lost and lonely

به سرزمین گمشده ها بیا
Don't be afraid, we'll be one big family

نگران نباش ، ما یه خانواده ی بزرگ میشیم
Of freaks like you and me

از ادمای عجیب، مثل من و تو
I know a place where the bruised and broken

یه جایی رو میشناسم که ادمای شکسته شده
Live like the kings and the queens of tragedy

مثل شاه و ملکه ها زندگی میکنن
Just freaks like you and me

فقط ادمای عجیب.. مثل من و تو
We are the freaks

ما عجیبیم:)

I've been kicked down in the dirt

من همیشه توی اشغالا پرت میشدم
I pretend that it don't hurt

جوری رفتار میکنم انگار درد نداره
And I know that they're just words

و فقط میدونم که اونا فقط کلماته
But sticks, stones, they break bones

اما چوبا، سنگا، استخونامو میشکنن
But just know

ولی فقط بدون
We could all be disciples

شاید هممون نیازمند باشیم
And we'll write our own Bible

ولی ما خودمون سرنوشتمونو مینویسیم
We'll put freaks in the title

و ما ادمای عجیبو تو الویت قرار میدیم
It's me, you

این منم، تو
So if you've had enough, then

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me
We are the freaks

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me

 

Come home

بیا خونه
Where you can be you, I can be me

جایی که تو میتونی تو باشی و من من
We'll never leave, 'cause we are the freaks

هیچوقت ترک نمیشیم، چون ما ادمای عجیبیم
Come home
Where you can be you, I can be me
We'll never leave, 'cause we are the freaks
We are the freaks

 

----------------------

 

حس میکنم این اهنگ خیلی قشنگ و موده:)

Notes ۱
پست شده در Monday, 29 Shahrivar 1400
views : ۱۳۱
Publish at : 06:22
Follow Me

با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

 

 

 

دوست داشتم ترجمه این اهنگ رو بزارم:)

راستشو بخواید، خیلی اهنگ قشنگ و مودی برای درونگراهایی مثل ماست که به اینترنت پناه اوردیم:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)

 

I've been locked in the locker

من توی قفل زندانی شده بودم
I was picked last in soccer

توی فوتبال همیشه اخرین نفر انتخاب میشدم
And they say that it's all fun

و میگن که همش شوخیه
But their fun, it ain't fun, man, I'm done

ولی شوخی اونا، دیگه شوخی نیست، پسر، دیگه بسمه
And I know we're all different

و من میدونم هممون متفاوتیم
Our beliefs and religions

باورها و اعتقاداتمون
But I don't see the difference

ولی من تفاوتی نمیبینم
In me, you

توی من.. و تو
So if you've had enough, then

 اگه توهم خسته شدی.. پس

Come to the land of the lost and lonely

به سرزمین گمشده ها بیا
Don't be afraid, we'll be one big family

نگران نباش ، ما یه خانواده ی بزرگ میشیم
Of freaks like you and me

از ادمای عجیب، مثل من و تو
I know a place where the bruised and broken

یه جایی رو میشناسم که ادمای شکسته شده
Live like the kings and the queens of tragedy

مثل شاه و ملکه ها زندگی میکنن
Just freaks like you and me

فقط ادمای عجیب.. مثل من و تو
We are the freaks

ما عجیبیم:)

I've been kicked down in the dirt

من همیشه توی اشغالا پرت میشدم
I pretend that it don't hurt

جوری رفتار میکنم انگار درد نداره
And I know that they're just words

و فقط میدونم که اونا فقط کلماته
But sticks, stones, they break bones

اما چوبا، سنگا، استخونامو میشکنن
But just know

ولی فقط بدون
We could all be disciples

شاید هممون نیازمند باشیم
And we'll write our own Bible

ولی ما خودمون سرنوشتمونو مینویسیم
We'll put freaks in the title

و ما ادمای عجیبو تو الویت قرار میدیم
It's me, you

این منم، تو
So if you've had enough, then

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me
We are the freaks

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me

 

Come home

بیا خونه
Where you can be you, I can be me

جایی که تو میتونی تو باشی و من من
We'll never leave, 'cause we are the freaks

هیچوقت ترک نمیشیم، چون ما ادمای عجیبیم
Come home
Where you can be you, I can be me
We'll never leave, 'cause we are the freaks
We are the freaks

 

----------------------

 

حس میکنم این اهنگ خیلی قشنگ و موده:)

Notes ۱
با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
با من به سرزمین گمشده ها بیا...:)

 

 

 

دوست داشتم ترجمه این اهنگ رو بزارم:)

راستشو بخواید، خیلی اهنگ قشنگ و مودی برای درونگراهایی مثل ماست که به اینترنت پناه اوردیم:)

 

I've been locked in the locker

من توی قفل زندانی شده بودم
I was picked last in soccer

توی فوتبال همیشه اخرین نفر انتخاب میشدم
And they say that it's all fun

و میگن که همش شوخیه
But their fun, it ain't fun, man, I'm done

ولی شوخی اونا، دیگه شوخی نیست، پسر، دیگه بسمه
And I know we're all different

و من میدونم هممون متفاوتیم
Our beliefs and religions

باورها و اعتقاداتمون
But I don't see the difference

ولی من تفاوتی نمیبینم
In me, you

توی من.. و تو
So if you've had enough, then

 اگه توهم خسته شدی.. پس

Come to the land of the lost and lonely

به سرزمین گمشده ها بیا
Don't be afraid, we'll be one big family

نگران نباش ، ما یه خانواده ی بزرگ میشیم
Of freaks like you and me

از ادمای عجیب، مثل من و تو
I know a place where the bruised and broken

یه جایی رو میشناسم که ادمای شکسته شده
Live like the kings and the queens of tragedy

مثل شاه و ملکه ها زندگی میکنن
Just freaks like you and me

فقط ادمای عجیب.. مثل من و تو
We are the freaks

ما عجیبیم:)

I've been kicked down in the dirt

من همیشه توی اشغالا پرت میشدم
I pretend that it don't hurt

جوری رفتار میکنم انگار درد نداره
And I know that they're just words

و فقط میدونم که اونا فقط کلماته
But sticks, stones, they break bones

اما چوبا، سنگا، استخونامو میشکنن
But just know

ولی فقط بدون
We could all be disciples

شاید هممون نیازمند باشیم
And we'll write our own Bible

ولی ما خودمون سرنوشتمونو مینویسیم
We'll put freaks in the title

و ما ادمای عجیبو تو الویت قرار میدیم
It's me, you

این منم، تو
So if you've had enough, then

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me
We are the freaks

Come to the land of the lost and lonely
Don't be afraid, we'll be one big family
Of freaks like you and me
I know a place where the bruised and broken
Live like the kings and the queens of tragedy
Just freaks like you and me

 

Come home

بیا خونه
Where you can be you, I can be me

جایی که تو میتونی تو باشی و من من
We'll never leave, 'cause we are the freaks

هیچوقت ترک نمیشیم، چون ما ادمای عجیبیم
Come home
Where you can be you, I can be me
We'll never leave, 'cause we are the freaks
We are the freaks

 

----------------------

 

حس میکنم این اهنگ خیلی قشنگ و موده:)

Notes ۱
۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • زی زی گولو  بلاسم
    زی زی گولو بلاسم میگه :

    از طرف جامعه درونگرا ها از تون تشکر میکنم :) 

     

    خیلی قشنگ بود :)

  • 𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :)
    𝑰𝒕'𝒔 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑫𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔 :) میگه :
    قربان شما^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">